سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیت کوین طی یک هفته گذشته روند نزولی داشته که البته با شیب بسیار کمی در حال کاهش قیمت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محصول جدید سایپا، سایپا سیلک در واقع همان سیتروئن C3-XR است که قرار بود به کمک سیتروئن در ایران تولید شود، اما پس از شروع مجدد تحریم ها و خروج فرانسوی ها از ایران، این پروژه به طور کلی متوقف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: از هفته جاری روزانه حداقل 300 تن مرغ گرم و نیز 300 تن مرغ منجمد وارد کشور و در میادین تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به قیمت مصوب عرضه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر مجارستان اظهار کرد: در شرایط کنونی شاهد این هستیم که تسلط آمریکا در صحنه جهانی در حال کاهش بوده و این کشور به سمت درگیری با چین در حرکت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیروز حناچی، شهردار سابق تهران در گفت‌وگو با خبرآنلاین از آرزوی خودش برای تهران می‌گوید، او همچنین معتقد است برخی مناطق پایتخت دیگر ظرفیت پذیرش جدید را ندارند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پیشین بانک مرکزی: مگر رئیس جمهور اعلام نکرد ما کنترل و مهار تورم را در رکود نمی بینیم بلکه در رشد می بینیم؟! تناقض سیاست انقباضی در اقتصاد، یعنی محدود کردن وام دهی بانکها و رشد وحشتناک بدهی بانک ها به بانک مرکزی با سیاست اعلامی آقای رئیسی چگونه توجیه می شود؟ مگر اینکه بپذیریم یک سیاست هماهنگی در دولت وجود ندارد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیمان پاک، قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی با توجه به همزمانی برخی مناسبت‌ها همچون ایام محرم، بازگشت حجاج و سفرهای تابستانی، به منظور کنترل قیمت مرغ و گوشت در بازار، با همکاری بانک مرکزی نسبت به تامین ارز و افزایش فوری حجم واردات اقدام کرده است.

خبرگزاری تسنیم

بانک مسکن جزییات افزایش انواع تسهیلات مسکن اعم از خرید مسکن انفرادی، خرید مسکن زوجین و جعاله در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد

وب‌گاه گسترش

بورس تهران امروز هم شرایط سختی را سپری کرد و نتوانست خود را از هیاهوی ایجاد شده در انتهای هفته گذشته رها کند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

وب‌گاه خبر آنلاین

قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: از این هفته روزانه حداقل 300 تن مرغ گرم و نیز 300 تن مرغ منجمد وارد کشور می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ششمین جلسه شورای اقتصاد در سال جاری که صبح امروز (شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، عملکرد سه ماهه دولت در خصوص مصوبه تحقق شعار سال 1402، اهم اقدامات انجام شده در خصوص برنامه مهار تورم و رشد تولید، گزارش پیشرفت طرح حکمرانی ریال و سه پیشنهاد دستگاه‌های مختلف بررسی، تصمیم گیری و مصوب شد. محمد مخبر در این جلسه با اشاره به نام گذاری...

خبرگزاری مهر

مدیرکل بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: پروانه‌های کسب جدید نیازی به امضا توسط اتحادیه‌ها ندارد و متقاضیان بعد از صدور می‌توانند فایل آن را در تلفن همراه خود دریافت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌های میدانی از سطح دفاتر املاک شهر تهران و فایل‌های عرضه شده در سامانه‌های فروش ملک گویای آن است که نرخ‌های پیشنهادی آپارتمان در مقایسه با اردیبهشت ماه بین 5 تا 25 درصد دچار کاهش شده است. واسطه‌های ملکی می‌گویند که اندک خرید و فروش‌ها در واحدهای با تخفیف و زیرقیمت صورت می‌گیرد.

خبرگزاری مهر

در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور اهم اقدامات انجام شده در خصوص برنامه مهار تورم و رشد تولید، گزارش پیشرفت طرح حکمرانی ریال و سه پیشنهاد دستگاه های مختلف بررسی بررسی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 24 نوشت: اگر گشتی در بازار تهران و سایر خیابان‌های پاساژخیز داشته باشید متوجه گرانی لباس خواهید شد، به ویژه لباس‌های اسپرت که تقاضای خرید بالاتری نسبت به لباس‌های مدل کلاسیک دارد؛ باید با دلار خریداری شود.