سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ششمین جلسه شورای اقتصاد در سال جاری که صبح امروز (شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، عملکرد سه ماهه دولت در خصوص مصوبه تحقق شعار سال 1402، اهم اقدامات انجام شده در خصوص برنامه مهار تورم و رشد تولید، گزارش پیشرفت طرح حکمرانی ریال و سه پیشنهاد دستگاه‌های مختلف بررسی، تصمیم گیری و مصوب شد. محمد مخبر در این جلسه با اشاره به نام گذاری...

خبرگزاری مهر

مدیرکل بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: پروانه‌های کسب جدید نیازی به امضا توسط اتحادیه‌ها ندارد و متقاضیان بعد از صدور می‌توانند فایل آن را در تلفن همراه خود دریافت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی‌های میدانی از سطح دفاتر املاک شهر تهران و فایل‌های عرضه شده در سامانه‌های فروش ملک گویای آن است که نرخ‌های پیشنهادی آپارتمان در مقایسه با اردیبهشت ماه بین 5 تا 25 درصد دچار کاهش شده است. واسطه‌های ملکی می‌گویند که اندک خرید و فروش‌ها در واحدهای با تخفیف و زیرقیمت صورت می‌گیرد.

خبرگزاری مهر

در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور اهم اقدامات انجام شده در خصوص برنامه مهار تورم و رشد تولید، گزارش پیشرفت طرح حکمرانی ریال و سه پیشنهاد دستگاه های مختلف بررسی بررسی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 24 نوشت: اگر گشتی در بازار تهران و سایر خیابان‌های پاساژخیز داشته باشید متوجه گرانی لباس خواهید شد، به ویژه لباس‌های اسپرت که تقاضای خرید بالاتری نسبت به لباس‌های مدل کلاسیک دارد؛ باید با دلار خریداری شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: تسهیلات پرداختی در سه ماهه ابتدایی 1402 نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 25.8 درصدی داشته در حالی که رشد تجمعی نقدینگی سه ماهه نخست امسال 3.9 درصد بوده و این آمار نشان می‌دهد کنترل نقدینگی و کنترل مقداری ترازنامه بانکها منجر به کاهش پرداخت تسهیلات نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس اتحادیه املاک گفت: بهتر است افرادی که می‌خواهند برای سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن ورود کنند، وارد بخش تولید مسکن شوند؛ چراکه تولید مسکن می‌تواند سود بهتری را رقم بزند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از ملموس‌ترین شاخص‌ها در نظام سلامت عومی سرانه تخت‌های بیمارستانی است که آما‌رها حاکی از عقب‌ماندگی ایران طی دو دهه گذشته دارد.

وب‌گاه گسترش

عضو شورای عالی نظام پزشکی از ضعف‌ها و معضلات برنامه هفتم توسعه در حوزه دارو انتقاد کردرقابت ناعادلانه 15هزار داروخانه بخش خصوصی با 300 داروخانه دولتی؛55 درصد اقتصاد دارو در دست دولتی ها است

خبرگزاری تسنیم

سازمان امور مالیاتی درباره اظهارات رئیس شورای‌عالی کانون بانک‌های خصوصی که ناظر به اجرای تبصره (5) ماده (4) قانون جهش تولید مسکن بود، توضیحاتی داد.

وب‌گاه گسترش

در کشورمان از ابتدای شروع به کار ریال تا پیش از سال 1336، نظام ارزی چند نرخی حاکم بوده است. از دهه 1310 به‌دنبال اعمال کنترل‌های ارزی، صادرکنندگان ملزم به فروش ارز به بانک‌های موردتایید به نرخ رسمی بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از منظر تکنیالی برای مثبت‌شدن شاخص باید نشانه‌های محکم‌تری از حمایت محدوده باکس زردرنگ روی نمودار دیده شود و همچنین خروج اندیکاتور RSI از محدوده‌های بیش فروش و شکست خط روند نزولی فرضی رسم شده برای آن پدیدار شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اندیکاتور RSI شاخص کل بورس تهران در محدوده کمتر از 30 واحدی قرار گرفته است و هیجان بیش فروش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بازار معاملات خودرو در ماه‌های اخیر دچار ریزش شدید قیمتی شده است. یک کارشناس بازار خوردو معتقد است که قیمت‌ها، حبابی بوده و تحت تاثیر نرخ ارز نیست بلکه بازار کنونی نتیجه هیجانات زودگذر خریداران و فروشندگان خودرویی می‌باشد که عمدتا مردم عادی آن را تشکیل داده و برای دستیابی به سود وارد این بازار شده‌اند.