سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با دعوت رسمی معاون رئیس جمهور و وزیر اقتصاد مغولستان به عنوان میزبان این مجمع و مدیر مرکز تجارت جهانی سازمان ملل متحد اقای دکتر علی افضلی به عنوان نماینده ایران در این مجمع حاضر شدند. بیستمین مجمع بعد از بحران کرونا به میزبانی مغولستان در اولان باتور در تاریخ 26 تا 29 ژوئن 2023 برگزار شد. این مجمع برای توسعه صادرات و تجارت به ویژه استفاده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به لطف یک ساختار نانویی، باقی مانده آنتی‌بیوتیک در آب می‌تواند سریع و ساده شناسایی شود. این حسگر زیستی جدید شبیه جعبه کوچکی است که به تلفن همراه متصل است. این دستگاه می‌تواند بلافاصله باقی‌مانده‌های آنتی‌بیوتیکی مانند آمپی‌سیلین را در آب یا لبنیات شناسایی کند. پایه این حسگر یک نانوماده سفارشی مشتق شده از فلوروگرافن است که توسط دانشمندان مؤسسه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وبگاه بیت‌کوین، کیوساکی با اشاره به اینکه دلار آمریکا «خواهد مُرد»، از سرمایه‌گذاران خواست طلا، نقره و بیت‌کوین بخرند. هشدار‌های او در حالی مطرح شد که بلوک اقتصادی بریکس در حال بحث درباره ایجاد یک ارز مشترک با پشتوانه طلا است. رابرت کیوساکی و شارون لِچِر (Sharon Lechter) در سال 1997 میلادی کتاب «پدر پول‌دار، پدر بی‌پول» را نوشتند. بیش از 6سال...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: توسعه افقی شهر‌ها نیازمند الحاق اراضی به محدوده شهر‌ها است که اکنون 26 هزار هکتار زمین به محدوده شهر‌ها اضافه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سهمیه بنزین مردادماه خودروهای شخصیساعت 24 بامداد یکشنبه (یکم مرداد) واریز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

60 لیتر سهمیه بنزین مردادماه ساعت 24 بامداد یکشنبه (یکم مرداد) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز می‌شود.

وب‌گاه گسترش

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به نهادهای مالی فعال در بازارهای پول و سرمایه و بیمه و نهادهای وثیقه پذیر مجوز دادند با استفاده از گزارش های پایگاه داده اعتباری کشور نسبت به تامین منابع یا ارائه خدمات مالی، پرداخت تسهیلات، تضمین و یا ایجاد تعهدات اقدام نمایند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این که، اراده دولت مردمی سیزدهم با هم افزایی و مشارکت مجلس شورای اسلامی، رفع مشکل مسکن اقشار مختلف مردم در کشور است گفت: ساخت چهار شهرک مسکونی در مازندران تصویب شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه به هیچ وجه دنبال رانت برای یک صنعت خاص نیستیم، درباره وضعیت بورس توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات شنبه، 44 نماد صف خرید داشتند و 194 نماد با صف فروش مواجه بودند. همچنین مجموع ارزش صف‌های فروش با افزایش 510 درصدی به 830 میلیارد تومان رسید.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که در بحبوحه افزایش تورم، نرخ معیار بهره بانکی را به 8.5 درصد افزایش داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیتر کوتاه نوشت: با آغاز ماه محرم بازار های مالی دچار رکود بسیار شدید شدند و همین امر سبب شد خرید و فروش ها در بازار سکه، ارز و طلا به کمترین میزان ممکن برسد.

خبرگزاری مهر

60 لیتر سهمیه بنزین مردادماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت 24 بامداد یکشنبه (یکم مرداد) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

بالاخره با گذشت یک ماه از انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی، شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی از تشکیل جلسه ویژه بررسی ابهامات این انتخابات در تاریخ شنبه 7 مرداد خبر داد.