سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب با طراحی جلد نیلوفر میرمحمدی درباره وقایع و رویداد‌های پس از شهادت امام حسین (ع) و یارانش تا اربعین است. محمدرضا سنگری در کتاب «چهل روز عاشقانه» ضمن بیان مصایب وارد شده بر اهل بیت (ع) طی این چهل روز زبان حال هر یک از بازماندگان نهضت عاشورا را بیان کرده است. عاشورا روز بخشش میراث همه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت اقتصاد و دارایی، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در مراسم تقدیر و معارفه روسای پیشین و جدید سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه در دو سال اول کاری دولت چهار نقطه عطف در سازمان خصوصی سازی برجسته است که می‌توان از آن‌ها به عنوان نقاط تمایز عملکرد نسبت به گذشته یادکرد، افزود: یکی از نقاط عطف این بود که...

خبرگزاری مهر

نیشابور مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بیش از 12 هزار مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.

خبرگزاری تسنیم

عکس‌های یادگاری آقای آقامحمدی با چندین سمت رسمی و غیررسمی با رئیس غیرقانونی اتاق بازرگانی ایران این سوال را مطرح می کند که آقای آقامحمدی دقیقا چه کاره مملکت است؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: دو هشدار سطح زرد در رابطه با افزایش وزش باد و باران باران در بسیاری از مناطق کشور صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: یکی از مزایای جایگزینی کارت بانکی به جای کارت سوخت بنزین، جلوگیری از قرار دادن کارت سوخت یک فرد در اختیار افراد دیگر و ممانعت از خرید و فروش آن است که به معنای مدیریت قاچاق سوخت خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

نشست نقد و بررسی بند‌های سیاستی برنامه هفتم با حضور مجتبی نامخواه، مسعود براتی، سجاد پادام، مرتضی فیروزآبادی، حسن حسن‌خانی، علیرضا رضاپور در حسینیه هنر برگزار شد. در این برنامه حسن حسنخانی پژوهشگر اقتصادی با اشاره به نکات مثبت برنامه هفتم توسعه گفت: این برنامه در نسبت با برنامه‌های قبلی از یک بلوغ نسبی برخوردار شده و علت آن هم این است که جامعه در برخورد با چالش‌های مختلف در طول زمان...

خبرگزاری مهر

بورس این روزها بیش از روزهای دیگر به حمایت دولت نیاز دارد موضوعی که تا به امروز عکس آن صورت گرفته و باعث ریزش های متعدد شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار کار مشاوران املاک تحت تاثیر قرار گرفته و شاهد ریزش شاغلان این حرفه هستیم و این روند منجر به افزایش بیکاری می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: با توجه به کاهش کیفیت هوا در محورهای جنوبی کشور مسافران از ترددهای غیر ضرور خودداری کنند.

وب‌گاه فرارو

شکایت مصطفی آجورلو از حسین قربانزاده چالش جدیدی را برای رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی به وجود خواهد آورد.

وب‌گاه گسترش

سال‌های زیادی است که تامین مالی بخش مسکن دچار چالش بوده و دچار عدم‌استقبال بانک‌ها شده است. دلایل این مسئله بیشتر به سیاست‌گذاری حوزه پولی و بانکی برمی‌گردد.

وب‌گاه گسترش

عطاالله آیت‌اللهی - کارشناس مسکن

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر دلار آمریکا امروز (شنبه، 31 تیر 1402) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته با نرخ 41 هزار و 259 تومان مبادله شد.