چهارشنبه 11 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد رئیس سازمان خصوصی‌سازی در حوزه فوتبال گفت قربان‌زاده قربانی تصمیماتی شد که خودش گرفته بود.

وب‌گاه عصر ایران

در پنجمین‌ماه سال 1402، میزان 60 لیتر سهمیه بنزین ماهانه به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز می‌شود، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

خبرگزاری مهر

جلسه نقد و بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در حسینیه هنر با حضور کارشناسان اقتصادی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس اموال و دارایی‌های قابل توثیق و ساز و کار نحوه ارائه وثیقه و اعتبارسنجی در روند اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر را تعیین کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه در بازار بالا رفت، قیمت دلار هم صعودی بود و به 48,700 (چهل و هشت هزار و هفتصد) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش 0.92 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی در بازار بالا رفت و به 27,501,000 (بیست و هفت میلیون و پانصد و یک هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش 0.37 درصدی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، گزارش جدید بانک مرکزی از خلاصه دارایی‌ها و بدهی‌های سیستم بانکی کشور نشان می‌دهد، جمع دارایی بانک‌های ایران در پایان سال 1401 به بیش از 15 هزار و 393 هزار میلیارد تومان رسید که حدود 2.5 برابر نقدینگی کل کشور است. نقدینگی کشور در پایان پارسال 6337 هزار میلیارد تومان اعلام شده است. بر اساس این گزارش، دارایی بانک‌های ایران در پایان سال 1400 بیش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در جریان معاملات بازار روند صعودی داشت و به 48,700 (چهل و هشت هزار و هفتصد) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش 0.92 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز در بازار تهران سیر نزول را در پیش گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت طلا 18 عیار امروز عقب نشست و هر گرم به 2,309,800 (دو میلیون و سیصد و نه هزار و هشتصد) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 0.42 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تصریح کرد: بازار سرمایه می‌تواند به جای اینکه به حمایت نیاز داشته باشد، به تامین مالی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کمک کند؛ نیازمند این هستیم که برخی ساختارها در برنامه هفتم دیده شود که پیشنهادات ارائه شده و در حال پیگیری هستیم تا این پیشنهادات تصویب شود.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس گزارش بانک مرکزی، دارایی بانک‌های ایران در سال 1401 با رشد 4350 هزار میلیارد تومانی به 15 هزار و 393 هزار میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت پوند در بازار نوسان صعودی را تجربه کرد.

خبرگزاری مهر

زاهدان - با احداث باند دوم زابل به زاهدان و براساس نظرکارشناسان، احتمال خروج شهر سوخته از لیست جهانی یونسکو وجود دارد و این زنگ خطری در حوزه گردشگری و باستانشناسی است.