چهارشنبه 11 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسکن گفت: بازار مسکن چشم انتظار پرداخت تسهیلات ساخت در کشور هستند و افزایش همکاری توسط بانک ها از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در واکنش به این جنایت هماهنگ علیه قرآن سوزی در غرب، پیشنهاد می‌شود که تحریم کشور سوئد به وسیله کشورهای اسلامی صورت گیرد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس

وب‌گاه الف

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه به هیچ وجه به دنبال رانت برای یک صنعت خاص نیستیم، درباره وضعیت بورس توضیحاتی ارائه کرد و گفت: با توجه به گزاراشات سه ماهه‌ای که منتشر می‌شود، از این پس نگرانی خیلی جدی نداریم، امیدواریم پیگیری ما زودتر جواب دهد و بتوانیم به جمع‌بندی برسیم اما از آنجا که تصمیم یک نفر نیست و باید مراحلی طی شود، نمی‌توان برای بهبود وضعیت بورس زمان تعیین کرد.

خبرگزاری مهر

اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری نخستین کنفرانس ملی «راهبردهای اقتصاد مسکن؛ انبوه سازی و معماری پایدار» در کمیسیون تلفیق و بودجه مجلس برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: 60 لیتر سهمیه بنزین مرداد ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد یکشنبه (یکم مردادماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه امامی در بازار امروز صعودی شد.

خبرگزاری دانشجو

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با کاهش 33 هزار و 281 واحد همراه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود.

خبرگزاری تسنیم

60 لیتر سهمیه بنزین مرداد ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد یکشنبه (یکم مرداد ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک مرکزی ایران با صدور یک اطلاعیه جدید، نرخ جدید انواع سود بانکی را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«شورای ملی تامین مالی» به منظور توسعه و ترویج الگوهای تامین مالی، هم افزایی نهادها و روش‌های تامین مالی، تقویت نظارت یکپارچه در تامین مالی و توسعه دامنه وثائق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار تشکیل می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز رشد محدودی را تجربه کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان این‌که مخالف بند (پ) ماده 58 لایحه برنامه هفتم هستیم که معافیت‌های مالیاتی واحدهای جدید در مناطق آزاد را صرفا برای واحدهای صادراتی می داند گفت: نمایندگان مجلس نیز با این بند مخالف هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با ریزش 33 هزار و 281 واحدی در تراز یک میلیون و 983 هزار و 103 واحدی ایستاد.