چهارشنبه 11 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

بر اساس گزارش بانک مرکزی، دارایی بانک‌های ایران در سال 1401 با رشد 4350 هزار میلیارد تومانی به 15 هزار و 393 هزار میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت پوند در بازار نوسان صعودی را تجربه کرد.

خبرگزاری مهر

زاهدان - با احداث باند دوم زابل به زاهدان و براساس نظرکارشناسان، احتمال خروج شهر سوخته از لیست جهانی یونسکو وجود دارد و این زنگ خطری در حوزه گردشگری و باستانشناسی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا 18 عیار ریزش داشت و هر گرم به 2,309,800 (دو میلیون و سیصد و نه هزار و هشتصد) تومان رسید که افت 0.42 درصدی داشته است. قیمت دلار اما بالا رفت.

خبرگزاری مهر

وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور احکامی حسین قربان زاده را به عنوان مشاور خود و مالک رحمتی را به عنوان رییس سازمان خصوصی‌سازی منصوب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس اموال و دارایی‌های قابل توثیق و ساز و کار نحوه ارائه وثیقه و اعتبارسنجی در روند اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور را تعیین کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه نسبت به دیروز رشد را تجربه کرد.

خبرگزاری مهر

دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشاورزی ایران از مصرف گوشت های برزیلی در صنایع غذایی خبر داد و گفت: مسئولان اعلام کنند که این گوشت در کدام صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت طلا 18 عیار امروز مسیر افت را دنبال کرد.

وب‌گاه گسترش

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمه رایگان 12میلیون ایرانی و افزودن 15 هزار 939 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی کشور از مهمترین دستاوردهای نظام سلامت در دولت مردمی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه به هیچ وجه دنبال رانت برای یک صنعت خاص نیستیم، درباره وضعیت بورس توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: معافیت مالیاتی سود سپرده‌های بانکی برای اشخاص حقوقی در سال 1401 طبق قانون بودجه حذف شده، اما برای سال 1402 این معافیت وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل ثابت بود.

خبرگزاری دانشجو

ابراهیم بهادرانی، کارشناس اقتصادی درگفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، درباره آشفتگی این روز‌های بازار سرمایه، گفت: بی‌برنامگی، ناهماهنگی‌های بین دستگاهی در بخش‌های کلان اقتصادی و بعضا ضعف مدیریت در این بازار موجب شده است تا بورس با بی ثباتی مواجه شود و سرمایه گذاران به دلیل تداوم سقوط شاخص امید چندانی به آینده این بازار نداشته باشند. بهادرانی آشفتگی اخیر بازار سرمایه و سقوط...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 60 لیتر سهمیه بنزین مرداد ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد یکشنبه (یکم مرداد ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از ارث نوشت: نتایج تحقیق دانشگاه نبراسکا لینکلن آمریکا نشان داد که قرار دادن ظروف پلاستیکی غذای کودک در مایکروویو می‌تواند منجر به آزاد شدن میلیاردها ذره پلاستیکی ریز شود و نگرانی‌های جدی در مورد پیامدهای سلامتی برای نوزادان و کودکان نوپا ایجاد کند.