چهارشنبه 11 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود اینکه دولت نرخ مصوب مرغ را کیلویی 73 هزار تومان تعیین کرده است، این روزها مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره‌بار بالاتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال از رییس سازمان خصوصی‌سازی به اتهام انتشار مسائل کذب شکایت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باید در مقابل شرکت های دولتی ایستاد و اجازه نداد با افزایش قیمت ارز سوء مدیریت خود را در اداره شرکت ها برای سود آوری لاپوشانی کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با اجرای سیاست‌های ارزی بانک مرکزی سقوط قیمت ارز در بازار غیررسمی تداوم دارد؛ با این حال، برخی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با سیاست‌های ثبات‌بخش بانک مرکزی در بازار ارز مخالفت کرده‌اند که تعجب عموم را به دنبال داشته است

وب‌گاه گسترش

در دنیای امروز با توجه به افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، روش‌های متنوعی برای خرید و فروش رمز ارز‌ها به وجود آمده است. استفاده از سایت صرافی ارز دیجیتال و اپلیکیشن، دو انتخابی است که کاربران دارند؛ اما اغلب استفاده از اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال را ارجح‌تر می‌دانند. چرا که این ابزار علاوه بر این که فرآیند را ساده‌تر می‌کند، می‌تواند به سرمایه گذار این اختیار را بدهد که در هر زمان و مکانی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، 31 تیر ماه) با 33 هزار و 281 واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و 983 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام وزیر جهاد گفت: روزانه 100 تن گوشت گرم گوسفندی از روسیه، رومانی و مغولستان وارد و به قیمت 260 هزارتومان توزیع می شود.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس بخشنامه معاون سازمان مالیاتی، با توجه به احصا فهرست مؤدیان مهم دارای ریسک بالا در سازمان امور مالیاتی، ادارات کل موظف شدند ظرف 180 روز و تا پایان بهمن ماه نسبت به صدور برگ قطعی مالیات 1401 اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم

معاملات روز جاری بازار سهام با فشار عرضه آغاز شد و شاخص کل در پایان معاملات امروز ریزشی 33 هزار واحدی را تجربه کرد.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی خبر داد: از هفته جاری روزانه حداقل 300 تن مرغ گرم و نیز 300 تن مرغ منجمد وارد کشور و در میادین تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به قیمت مصوب عرضه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 27 میلیون و 450 هزارتومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تتر (Tether) یک ارز دیجیتال از نوع استیبل کوین (ارزهای دیجیتالی که به پشتوانه دارایی‌های با ارزش نرخ ثابتی دارند) بوده که به دلار آمریکا متصل است و مانند دیگر استیبل کوین‌ها نرخ ثابتی دارد. توکن تتر با نماد USDT نشان داده می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 60 لیتر سهمیه بنزین مردادماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد یکشنبه (یکم مرداد) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز می‌شود. سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها طبق آخرین اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی 9 ماه است و بیش از این میزان در کارت سوخت صاحبان خودرو‌ها ذخیره‌سازی...

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه) بازار سهام، با 33 هزار و 282 واحد کاهش معادل یک و 65 صدم درصد به یک میلیون و 983 هزار و 103 واحد رسید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بورس تهران امروز در پایان معاملات افت 33 هزار واحد افت کرد.