پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آخرین داده‌های آماری بانک مرکزی نشان می‌دهد بدهی خارجی کشور در پایان سال گذشته به 6 میلیارد و 282 میلیون دلار رسید که نشان دهنده کاهش 27.6 درصدی آن است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی افتتاح ابر پروژه راه اصلی پاتاوه - دهدشت که روز گذشته (سه‌شنبه، 27 تیرماه) با حضور رییس جمهور انجام شد؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از همت و مجاهدت فرمانده، مدیران و تلاشگران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در اجرای این ابر پروژه ملی قدردانی کرد. متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است: بسم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تقاضا برای استعلام قیمت و خرید میلگرد میانه آذربایجان، ذوب آهن اصفهان، ظفر بناب و میلگرد زاگرس شهرکرد به دلیل مرغوبیت آنها، همیشه بالاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار فرابورس امروز میزبان سهام شرکت صبا فولاد خلیج فارس خواهد بود. نماد معاملاتی فصبا پس از روز عرضه، به منظور طی مراحل افزایش سرمایه متوقف خواهد شد. این افزایش سرمایه از محل صرف سهام و از طریق سلب حق تقدم خواهد بود

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت در واکنش به شایعه گران شدن بنزین گفت: به این شایعات باید خندید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از دیرباز قیمت بنزین و دیگر حامل‌های انرژی کالاهایی هستند که تأثیر مستقیم و غیرمستقیمی بر قیمت‌ها و سطح زندگی مردم دارند.

خبرگزاری مهر

بررسی آمارهای رسمی نشان می دهد که قاچاق پوشاک که طی سالهای گذشته به 2.6 میلیارد دلار رسیده بود هم اکنون به یک میلیارد و 139 میلیون دلار رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تشریح مصوبات این هفته دولت اظهار کرد: با پیشنهاد وزیر صمت، سازمان زمین شناسی به عنوان متولی شناسایی و تعیین حدود ژئوپارک‌ها (زمین‌بوستان‌ها) کشور تعیین شد. وی افزود: با پیشنهاد معاونت زنان، آیین نامه هزینه کرد یک درصد درآمد‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه بانوان به تصویب هیئت...

وب‌گاه مشرق نیوز

شهردار تهران گفت: به دنبال مذاکرات و توافق با طرف عراقی برای تأمین اسکان، حمل‌ونقل زائران و ارائه خدمات شهری کربلا در ایام اربعین در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور همه دستگاه‌ها به ویژه متولیان مدیریت بازار کالا و خدمات مورد نیاز مردم را به پایش مستمر و دقیق‌تر وضعیت فعلی و آتی بازار فراخواند.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 322هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 600 هزار تومان است.