جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور با ابراز گله مندی از مشخص نبودن قیمت تمام شده خودرو در کشور گفت: باید برای نظارت هر چه بهتر دستگاه‌های مربوطه بر بازار خرید و فروش خودرو، قیمت تمام شده این کالا مشخص شود.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اعلام وزارت اقتصاد، بانک سپه با پرداخت 17 هزار و 699میلیارد تومان به بیش از 630 هزار نفر، در صدر بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات بدون ضامن در کشور قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری تسنیم

در جلسه‌ای به ریاست مخبر مقرر شد احداث 20 هزار مگاوات نیروگاه برق هسته‌ای تا افق 1420 در دستورکار سازمان انرژی اتمی قرار گیرد و با اتخاذ تمهیدات لازم، احداث نیروگاه‌ها و نیز مهندسی و ساخت، با استفاده از ظرفیت داخلی و تعیین نقش هر دستگاه تدوین شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: امروز با بهره برداری از محور پاتاوه دهدشت شاهد بهره برداری از قسمت مهم کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب هستیم.

خبرگزاری مهر

امروز شاخص کل بورس با یک بازگشت خوب مواجه شده و بیشتر نمادهای بازار سرمایه در وضعیت سبز رنگ بودند.

وب‌گاه گسترش

حسین حبیبی عضو هیات‌مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار سراسر کشور

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: عدم اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی موجب شده تا کمیسیون عمران مجلس برای بررسی و پیگیری موضوع وزرای اقتصاد و راه وشهرسازی را به کمیسیون دعوت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت در حال شناسایی سلبریتی‌های با درآمد بالا در فضای مجازی است

وب‌گاه عرشه آنلاین

فروردین گفت: آثار اقدامات دولت در زندگی مردم ملموس نیست و مردم - به‌ویژه اقشار کم درآمد - در شرایط سختی زندگی می‌کنند، که اقدامات عاجل دولت برای کاستن از رنج آنان را می‌طلبد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز سه‌شنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام پس از 10 روز متوالی مثبت شد و ه774 میلیارد تومان پول حقیقی به بازار سهام وارد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دولت لایحه‌ای را به مجلس ارسال کرده است که در صورت تصویب نهایی، تعاونی‌های اعتبار اگر به اخطار‌های بانک مرکزی توجه نکنند، منحل می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در آیین افتتاح از جاده اصلی پاتاوه - دهدشت گفت: اقتصاد 400 روستای واقع شده در این مسیر با افزایش عبور و مرور خودروها فعال شده و رونق می گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور، درباره آیین نامه افزایش اختیارات استانداران گفت: همواره این بحث وجود داشته که ما اختیارات را از مرکز به استان‌ها تفویض کنیم و آن‌ها با اختیارات بیشتری تصمیم‌گیری کنند. تعیین و تائید اختیارات استانداران همواره در سفر‌های استانی رئیس‌جمهور یکی از مطالبات اصلی استانداران در حوزه افزایش اختیارات بوده و این گلایه از سوی آن‌ها مطرح...