جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به حمایت یک هزار و 280 میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری خبر داد و گفت: مردم پایتخت در مجموع سال گذشته بیش از 2 هزار میلیارد تومان به کمیته امداد در حمایت از مددجویان کمک کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز بازار سرمایه 774 میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی به بازار تزریق شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت اعلام کرد: وزیر صمت که مسئولیت عالی در شورای نظارت بر اتاق بازرگانی دارد، درباره جزییات ماجرای انتخابات اخیر اتاق بازرگانی به تفصیل اطلاع رسانی خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، اراده و عزم برای فروش دارایی‌های مازاد را مهم دانست و اولویت‌بندی پروژه‌های مهم و تاثیرگذار در فروش اموال مازاد دستگاه‌ها را مورد توجه قرار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

به گفته سخنگوی اقتصادی دولت 550 کاربر رسانه‌های اجتماعی با درآمد تبلیغاتی بالا برای دریافت مالیات شناسایی شدند که واریزی به حساب 123 نفر از این افراد حدود 2 هزار 300 میلیارد تومان بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز در حدود 2 میلیون و 308 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز قبل 18هزار و 200 تومان افت کرده است. قیمت سکه امامی هم امروز با نوسان صعودی 50 هزار تومانی به محدوده 27میلیون و 500 هزار تومان رسید.

وب‌گاه الف

بر اساس اعلام وزارت اقتصاد، بانک سپه با پرداخت 17 هزار و 699میلیارد تومان به بیش از 630 هزار نفر، در صدر بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات بدون ضامن در کشور قرار گرفت.

وب‌گاه الف

روند حرکت بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته صعودی بود؛ به طوریکه شاخص کل بورس که روز گذشته کانال دو میلیون واحد را از دست داده بود امروز تا رقم یک میلیون و 999 هزار واحد صعود کرد. همچنین شاخص کل فرابورس به کانال 26 هزار واحد بازگشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بذرافشان تاکید می‌کند: همچنان رکود بر بازار حاکم است و با کاهش شدید تقاضا در بازار سکه و طلا روبرو هستیم. بازار در حال حاضر به ثبات نسبی خوبی رسیده و از هرگونه التهاب به دور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضائیه گفت: ما از تعقیب افراد و محکوم کردن افراد خوشحال نیستیم اما برای کسی که اخلال می‌کند و به حقوق مردم تعرض می کند با قاطعیت برخورد و تعقیب می‌کنیم و دستش را کوتاه می‌کنبم. بنابراین در پرونده فولاد مبارکه نه منع پیگردی هست و نه تبرئه.