جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: برای ساخت مسکن می‌توان از ظرفیت کشورهای عضو سازمان شانگهای نظیر چین استفاده کرد تا ساختمان‌هایی با شیوه‌های صنعتی تولید شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بر اساس آمارهای ارائه شده، 60 درصد پزشکان متخصص در 5 کلانشهر کشور مستقر هستند.‌

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی امروز در نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت اظهار داشت: یکی از شاخص‌هایی که هم وضعیت بنگاه‌ها و تولیدکنندگان کشور را و هم چشم انداز کوتاه مدت آتی را حکایت می‌کند شاخص مدیران خرید است که در خردادماه 53.28 را تجربه کرد. همچنان بالای 50 است؛ یعنی اقتصاد همچنان در منطقه رونق اقتصادی قرار دارد و اگر کمتر از 50 شود احتمال رکود را افزایش...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی اقتصاد دولت گفت: وزارت اقتصاد برای متولدین بهار و تابستان 1401 فراخوان داده است و تا امروز 493 هزار و 691 نفر از والدین ثبت نام را قطعی کرده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 27 میلیون و 800تومان معامله می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس درخصوص ارزیابی اثر فعالیت پتروشیمی های متانولی بر منابع بخش عمومی گفت: نظارت بر اجرای صحیح قوانین و تقنین و تصحیح قوانینی که در ادامه راه محیط کسب وکار را برای فعالان اقتصادی هموارتر بسازد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی شایعه واگذاری مدیریت و سهام گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی از صندوق بازنشستگی کشوری به تامین اجتماعی، موجبات نارضایتی و اعتراض جمع کثیری از جامعه بازنشستگان و کانون‌های بازنشستگی کشوری شده است. شنیده‌ها حاکی از این است که در پی ایجاد این نارضایتی بازنشستگان کشوری اعلام فراخوان جهت برگزاری تجمع در مقابل استانداری‌ها را کرده اند، که این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: 6 خودروی لوکس که از سال 1394 تاکنون با شرایط نامناسبی در انبار نگهداری می شوند، پس از فروش فوری باید در راستای رفاه و سلامت بازنشستگان هزینه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه تلاش می‌کند درآمدهای بودجه را به دنبال هزینه‌های هنگفت بازسازی پس از زلزله ماه فوریه و همچنین مخارج انتخابات ریاست جمهوری که 5 سال دیگر او را در سمت خود ابقا کرده‌است، افزایش دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فروزنده، 6 ماه نخست سال را فرصت طلایی جهت تامین منابع لازم جهت شروع پروژه‌های شهری دانست.

وب‌گاه گسترش

در اینفوگرافی زیر قیمت روز ارزهای دیجیتال را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی با بیان اینکه گندم خریداری شده از کشاورزان با قیمت هر کیلوگرم 15 هزار تومان بوده است، گفت: تاکنون نزدیک به 60 درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت شده و پیگیری‌های لازم انجام شده تا از طریق سازمان برنامه و بودجه و تسهیلات بانک‌ها در یک هفته آینده باقی مانده طلب کشاورزان هم پرداخت شود. آقای سعید راد افزود: تاکنون حدود 6...