جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

یک مقام مسئول در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بر اساس برآوردهای ستاد، میزان قاچاق کالا در کشور، حدود 20 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تصمیم جدید دولت برای سن بازنشستگی و حقوق بازنشستگان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایط فعلی به نظر می رسد بازار به یک خبر سیاسی مهم چشم دوخته است. در خبرها آمده بن حمد البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان وارد تهران شده و با مقامات ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرده است.

خبرگزاری تسنیم

درحالی پرداخت یارانه نقدی 300 هزار تومانی ناشی از حذف ارز ترجیحی به تبصره 14 وابسته است که تامین این منابع مستقیما به نرخ خوراک 7 هزار تومانی پتروشیمی ها گره خورده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار موبایل چند؟ + جدول قیمت های امروز 27 تیرماه

وب‌گاه عصر ایران

برای برخی خانواده‌ها کار کردن کودک اصلاً بد نیست و برخی‌ها کلاً شغلشان این است و در کنار خانواده کار می‌کنند و خانواده این شغل را پذیرفته است. این کودکان 20 برابر بیشتر از مستمری که به خانواده‌های آنها داده می‌شود، درآمد دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی از فعالان سیاسی و اقتصادی می‌گفتند بعد از آمدن خان، حال نوبت وزیر عمان شده تا ترس به جان بازار ارز و سکه ایران بیندازد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: می‌خواهم یک بار دیگر حقیقت را بدون ملاحظه مطرح کنم و خدا را شاهد می‌گیریم که ذره‌ای مسامحه نداشته باشم.

وب‌گاه فرارو

بینی‌تان مثل شیر آب آبریزی دارد، تب دارید و عطسه‌هایتان تمام نمی‌شوند، پس دچار یکی از سرماخوردگی‌های تابستانی شده‌اید؛ اما واقعاً چرا باید در تابستان سرما بخورید؟ واقعیت این است که سرماخوردگی فقط مربوط به زمستان نیست و عجیب نیست که در تابستان هم دچار سرماخوردگی شوید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از رئیس مجلس دعوت می‌کنم تا در نشست فوق‌العاده امروز کمیسیون اقتصادی برای پیگیری وضعیت نامناسب بازار سرمایه و مطالبات مردم در این حوزه حضور پیدا کنند.

وب‌گاه فرارو

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از توافق با کشور آذربایجان برای افزایش تردد در مرزها، بهره‌برداری از پایانه مرزی جدید تا 4 ماه آینده و افزایش 60 درصدی سرمایه گذاری ایجاد بارانداز ریلی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

حسن موسوی رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران به بیان توضیحاتی درباره وضعیت کودکان کار در کشور و درآمد بالای آن‌ها پرداخت و گفت: آمار چند سال پیش درباره درآمد کودکان کار نشان داده بود که این کودکان 20 برابر مستمری که به خانواده‌های آن‌ها داده می‌شود، درآمد دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی دیشب حکایت از نوسان محدود فلز گران بهای داخلی در بازار بازار شبانه دارد.