جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی با بیان اینکه گندم خریداری شده از کشاورزان با قیمت هر کیلوگرم 15 هزار تومان بوده است، گفت: تاکنون نزدیک به 60 درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت شده و پیگیری‌های لازم انجام شده تا از طریق سازمان برنامه و بودجه و تسهیلات بانک‌ها در یک هفته آینده باقی مانده طلب کشاورزان هم پرداخت شود. آقای سعید راد افزود: تاکنون حدود 6...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس وضعیت بازار سرمایه را نابسامان دانست و خواستار برگزاری جلسه فوق‌العاده با حضور وزرای نفت، صمت و اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای رسیدگی به آن شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس ضمن قرائت گزارش این کمیسیون گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته مجتمع‌های تولید متانول کشور طی 12 سال گذشته 1.7 میلیارد دلار ارزش کاسته تولید داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از زمانی که موضوع همسان‌سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان به میان آمده هر تعهدی که به موجب قانون بر دوش ما گذشته است انجام داده ایم و معتقدیم منابع متناسب سازی باید خارج از صندوق تأمین شود اما به تعهدات خود در قبال بازنشستگان عمل خواهیم کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی اقتصادی دولت از صدور برگه های مالیاتی برای 45 هزار خانه لوکس خبر داد و گفت: وزارت اقتصاد هم اکنون سهمادار هیچ بانک خصوصی نیست

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه سازندگی نوشت: در حالی که ماحصل و دستاورد سفر رئیسی به آفریقا «توافق بر سر تهاتر محصولات پتروشیمی با کالا‌های اساسی» تبیین شده، اصولگرایان، حامیان دولت و رسانه‌های منتسب به این جریان به تمجید از این سفر پرداختند و خود رئیسی هم تعبیر «سرزمین فرصت‌ها» را برای آن به کار برد و نقد برخی از کارشناسان و سیاسیون در این راستا را فاقد اهمیت خوانده بود. رئیسی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در حال حاضر هیچ یک از محور‌های اصلی و فرعی کشور به علت انجام عملیات کارگاه‌ای مسدود نیست و تمامی محور‌های کشور باز است.

وب‌گاه فرارو

صندوق سهامی سرو بهترین راه سرمایه‌گذاری طی چهار سال اخیر بوده است. برای آشنایی با این صندوق، این مقاله را مطالعه کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیراً شایعه‌ای در فضای مجازی در سطح گسترده‌ای پخش شد که قرار است قیمت بنزین افزایش یابد یا سه نرخی شود. بعد معلوم شد که خبر از یک سایت قلابی بوده و چندین مقام دولتی و رسانه رسمی ناگزیر شده‌اند که به شدت آن‌را تکذیب کنند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی انجمن صنایع لبنی به بیان توضیحاتی درباره میزان افزایش قیمت محصولات لبنی در سال جاری پرداخت و گفت اگر قیمت شیر خام افزایش پیدا نکند قیمت محصولات لبنی تا پایان سال افزایش نخواهد یافت.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه صنعتی شریف شیب منفی تمایل دانشمندان جوان کشور به عضویت در هیئت علمی دانشگاه را یکی از چالش ها اصلی دانشگاه عنوان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که بسیاری از مستاجران و از جمله جوانان از داشتن مسکن ناامید شده اند و فاصله درآمدی آنان با داشتن یک خانه نقلی بسیار زیاد شده است و عملاً امکان خرید خانه برای بسیاری از جوانان وجود ندارد؛ اما بهتر است در همین سطر دوم از مسئله مسکن بگذریم و به داستان عجیب و غم انگیز خودرو بپردازیم که به مانند مسکن در حال تبدیل شدن به یک تراژدی ملی و اقتصادی است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در تشریح گزارش کمیسیون متبوع خود درباره ارزیابی اثر فعالیت پتروشیمی‌های متانولی بر منابع بخش عمومی، گفت: پیشنهاد می‌شود مجوز تأسیس واحدهای متانولی جدید صادر نشود.

خبرگزاری مهر

یک مقام مسئول در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بر اساس برآوردهای ستاد، میزان قاچاق کالا در کشور، حدود 20 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.