جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران عنوان می‌کند: با وحود روند صعودی طلا در بازارهای جهانی، در بازار داخلی سکه و طلا همچنان در مسیر کاهش قیمت بوده است.

خبرگزاری تسنیم

مالیات مصرف سوخت در ترکیه 200 درصد افزایش یافت و در نتیجه قیمت بنزین و گازوئیل در پمپ بنزین‌ها 21 درصد بالا رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس داده‌های منتشر شده، تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد در شبکه بیت‌کوین به بالاترین حد سالانه خود رسیده است.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره یکی از کاندیداهای خبرساز مدیرعاملی استقلال صحبت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شیر و لبنیات، بخش مهم سبد غذایی افراد هر جامعه ای را تشکیل می‌دهد که حذف آنها به هر دلیلی، تبعات ناگواری برای سلامت جامعه دارد.

خبرگزاری میزان

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از تصمیمات دولت و اثرات منفی آن در بازار سرمایه گفت: نشست فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر اقتصاد و رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سردسته یک باند سرقت می‌گوید قبل از شروع خلافکاری با پرداخت 10 میلیون تومان آموزش دزدی دید.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت اقتصاد اعلام کرد: اصلاح آیین‌نامه تعیین نرخ خوراک به هیات دولت ارائه شده و در کمیسیون اقتصادی دولت مطرح است و بعد از نهایی شدن به صحن دولت می رود.

وب‌گاه منیبان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از تصمیمات دولت و اثرات منفی آن در بازار سرمایه گفت: نشست فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی امروز با حضور وزیر اقتصاد و رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شاخص‌های بورس به قبل از سال 1401 بازگشته است و امروز نشست فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر اقتصاد برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزارت اقتصاد با تأکید براینکه بازار سرمایه و بازگشت اعتماد مردم به این بازار برای دولت سیزدهم در اولویت است، اعلام کرد: اصلاح آیین‌نامه تعیین نرخ خوراک به هیات دولت ارائه شده و در کمیسیون اقتصادی دولت مطرح است و بعد از نهایی شدن به صحن دولت می رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.13 درصد افزایش به 1957 دلار و 53 سنت رسید

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 2 هزار و 563 واحدی در ارتفاع 1 میلیون و 959 هزار و 197 واحدی قرار گرفت.