شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

یک حقوقدان گفت: شورای نگهبان به عنوان پاسدار شریعت و قانون اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران، در بسیاری از نظرات خود به صیانت از اصول استقلال کشور و نفی سلطه بیگانگان پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کل بانک مرکزی به دلیل وضعیت چند نرخی و تثبیت نرخ 28 هزار و 500 تومان، ایجاد صف خرید و اینکه کالاهای اساسی در بازار با نرخ مناسب به دست مردم می‌رسد یا بهای تمام شده کالاها براساس قیمت ارز بازار است، به مجلس فراخوانده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق جدیدترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، شهروندان می‌توانند در هفته جاری میوه را 38 درصد ارزان‌تر از سطح شهر در میادین و بازار‌های میوه و تره بار تهیه کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه جنوب کشور گفت: 400 روستای کشور با بهره برداری از راه اصلی پاتاوه _دهدشت به زودی از بن بست خارج خواهند شد.

خبرگزاری میزان

مراسم رونمایی از 700 بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

داده‌های منتشر شده توسط بانک مرکزی ایتالیا نشان می‌دهد که بدهی دولت این کشور در 5 ماه اول سال جاری میلادی نزدیک به 5 میلیارد یورو (5.6 میلیارد دلار) افزایش یافته و در ماه می رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

وب‌گاه عصر ایران

امیرعبداللهیان اواخر خرداد ماه سفری به چهار کشور حوزه خلیج فارس از جمله عمان داشت. وی در این سفر با وزیر خارجه عمان دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به گفت‌وگو پرداخت.

وب‌گاه منیبان

طبق اعلام مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، قرار است قبل از ماه شهریور، باقیمانده طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش این صندوق اجرایی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نرخ اسکناس و حواله دلار و درهم در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران همچنان ثابت ماند در حالی که قیمت یورو دوباره کاهشی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا پیشروی کرد و هر گرم به 2,321,600 (دو میلیون و سیصد و بیست و یک هزار و ششصد) تومان رسید که رشد 0.22 درصدی داشته است. قیمت دلار اما پایین آمد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای به مانند روز گذشته ثبات را در پیش گرفت و به 41,257 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز در بازار تهران سیر صعودی را در پیش گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (دوشنبه 26 تیر ماه) با ثبات نسبت به روز کاری قبل معادل 41 هزار و 257 تومان و 5 ریال و قیمت حواله دلار 37 هزار و 506 تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل 46 هزار و 294 تومان و 7 ریال، و نرخ حواله...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه در بازار ثبات را در پیش گرفت و به 27,501,000 (بیست و هفت میلیون و پانصد و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری را تجربه نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت پوند در بازار نوسان نزولی را تجربه کرد.