یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

اکو ایران نوشت: افت سریع بیت‌کوین بسیاری از سرمایه‌گذاران را غافلگیر کرده و آنها را در مورد هدف بعدی قیمت بیت‌کوین سردرگم کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت در خصوص فرصت‌طلبی و سوءاستفاده شیادان سایبری از ایام ماه محرم هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معامله گران می گفتند با نزدیک شدن به دهه اول محرم بازار ارز تهران احتمالا با کاهش تقاضا همراه می شود و یکی از دلایل کم شدن حجم خریدها در بازار ممکن است ناشی از همین عامل باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی، با کلیات این لایحه با 129 رأی موافق، 101 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 238 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه سازندگی در تحلیل باسمه‌ای می‌نویسد: «به نظر می‌رسد دولت‌های اصولگرا علاقه دارند که تورم در بالاترین حد خود قرار گیرد؛ برخی تحلیل‌های اقتصادسیاسی مؤید این نکته است که نیرو‌های طرفدار دولت‌های اصلاح‌طلب از رسیدن تورم به مقادیر بالا منعفت نمی‌برند، اما شرکای اقتصادی دولت‌های اصولگرا ذی‌نفع افزایش تورم هستند. تورم یکی از مهم‌ترین بحران‌های اقتصادی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایپا یا صدور چند اطلاعیه‌، جزئیات فروش خودرو، واریز وجه برای متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه، فروش فوق‌العاده و شرایط ثبت‌نام خودروهای خود در سامانه یکپارچه را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

رباط کریم - معاون وزیر راه و شهرسازی از تامین 15 هزار هکتار زمین در شهرهای جدید برای ساخت مسکن خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار ارز روند کاهشی به خود گرفته است و بررسی هسته مرکزی بازار ارز تهران در هفته گذشته حکایت از آن دارد که قیمت دلار در محدوده 49 هزار و 100 تا 49 هزار 300 تومان با کاهش تقاضا روبه‌رو شده است. قیمت‌ها در بازار ارز و بازار سکه به آرامی نزولی شده است؛ گفته می‌شود کنترل بازارساز در بازار ارز و افزایش عرضه، نرخ دلار را کاهشی کرده است. روند نزولی حباب...

خبرگزاری مهر

با ورود به هنگام تعزیرات حکومتی، جلوی افزایش قیمت محصولات پتروشیمی گرفته‌شده و ثبات نسبی در بازار عرضه محصولات پلیمری و پتروشیمی ایجاد شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با ورود تعزیرات حکومتی، جلوی افزایش قیمت محصولات پتروشیمی گرفته‌شده و ثبات نسبی در بازار عرضه محصولات پلیمری و پتروشیمی ایجاد شده است.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به هشدار رهبر انقلاب در خصوص مشکل کمبود سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، به نظر می رسد بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت باید اقدامات اصلاحی لازم را در این خصوص با سرعت بیشتری عملیاتی کنند.

خبرگزاری تسنیم

قرار است به‌زودی مجمع باشگاه استقلال بار دیگر تشکیل و عضو پنجم هیئت مدیره آبی پوشان انتخاب شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از هلث نوشت: با خوردن فلفل، لب‌هایت می‌سوزد، زبانت آتش می‌گیرد و غشاهای مخاطی که از ریه‌ها در برابر تهدید محافظت می‌کنند، آبریزش بینی شما را تحریک می‌کنند. با خوردن فلفل، رگ‌های خونی منبسط می‌شوند و بدن شما احساس می‌کند که در حال آتش گرفتن است بنابراین برای کمک به خنک شدن بدن، تعریق آغاز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیروزی ریپل در دادگاه باعث شد قیمت توکن XRP به‌مقدار قابل‌توجهی رشد کند. این پرونده که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به راه انداخته شد، یکی از بزرگ‌ترین پرونده‌های تاریخ است که مشخص می‌کند توکن‌ها اوراق بهادار هستند یا نه.