یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

اعمال رتبه‌بندی برای 194 هزار معلم بازنشسته سال‌های 1400 تا 1402 به 5 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تا قبل از شهریور، رتبه‌بندی معلمان بازنشسته به سرانجام می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: بنابر آمار سه ماهه گمرک، صادرات زعفران نسبت به مدت مشابه سال قبل 63 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضاییه دستور اعمال "ماده 91 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری" ناظر بر رسیدگی مجدد به موضوع ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری را صادر کرد.

وب‌گاه گسترش

آیا به دنبال یک راه حل اثربخش برای مشکلات زانوی خود هستید؟ زانوبند زاپیامکس، راهکاری مطمئن و کارآمد است که به شما کمک می‌کند در بهبود وضعیت زانوهای خود تغییری مثبت را تجربه کنید. با مشاهده فواید و مزایا زانوبند زاپیامکس در سایت آی آر مای شاپ، شما می‌توانید مطمئن شوید که این محصول ارزش خرید و استفاده را دارد.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس امروز با یک چرخش از مثبت باز هم به سمت منفی رفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در مجلس از مصوبه امروز این کمیسیون برای نظارت بر پرداخت‌های وام‌های خرد به اشخاص حقیقی و حقوقی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هئیت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر گفت: چنانچه خط دریایی خرمشهر و قطر راه‌اندازی شود، شاهد توسعه منطقه آزاد اروند خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس اقتصاد مسکن با بیان این‌که در ایران همچنان زمین‌دار هستیم و این مسئله بازار مسکن را دچار ناهنجاری کرده است، گفت: زمین و مسکن رقیب تولید شده است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه و دلار نوسان کاهشی را تجربه کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا قبل از شهریور سال جاری، باقیمانده طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش این صندوق اجرایی شود.

خبرگزاری میزان

کمیسیون اصل نود مجلس در ادامه جلسات خود در خصوص بررسی مشکلات شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی هفته جاری نیز با حضورحضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان غذا و دارو این موضوع را پیگیری می‌کند.