یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروهی متشکل از هشت سناتور آمریکایی در نامه‌ای که روز جمعه به آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه و جنت یلن، وزیر خزانه‌داری فرستاده شد، از دولت خواستند تا راهبردی برای جلوگیری از صنعت پتروشیمی ایران اتخاذ کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز در بازار تهران سیر صعودی را در پیش گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: واریز حقوق تیرماهِ بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق تامین اجتماعی از بیستم تیرماه براساس حروف الفبا آغاز شده است. امروز (بیست و چهارم تیرماه) حقوق بازنشستگانی که نام فامیلی‌شان با «ب» شروع می‌شود، واریز خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با تایید طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از این پس سربازی نرفته‌ها هم می‌توانند از تسهیلات ازدواج و فرزندآوری استفاده کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با بیان اینکه دولت باید پرونده ارز چند نرخی را برای همیشه ببندد، گفت: اینکه به ثبات اقتصادی برسیم به شرطی است که تورم را از طریق بانک مرکزی و ستاد اقتصادی کشور با تثبیت نرخ ارز برای همیشه از بین ببریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری در مطلبی مدعی شد علت افزایش قیمت مرغ را در شرایطی کشف کرده که مسئولان و رسانه ها غافل هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار نزولی شد و 28,188,000 (بیست و هشت میلیون و یکصد و هشتاد و هشت هزار) تومان قیمت خورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت طلا 18 عیار امروز مسیر رشد را دنبال کرد.

خبرگزاری تسنیم

اعمال رتبه‌بندی برای 194 هزار معلم بازنشسته سال‌های 1400 تا 1402 به 5 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تا قبل از شهریور، رتبه‌بندی معلمان بازنشسته به سرانجام می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پرداخت تسهیلات ساخت مسکن یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت برای بهبود وضعیت بازار و خارج شدن از رکود است که دولت باید پیگیر اجرایی شدن آن باشد.

وب‌گاه گسترش

بازار فارکس، یکی از بزرگترین و پویاترین بازارهای جهان است که در آن معاملات بین بانک‌ها، شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و عمومی صورت می‌گیرد. در این بازار، ارزهای مختلف جهان مانند دلار، یورو، ین ژاپن، پوند و نمادهای مختلف دیگر به صورت زنده خرید و فروش می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اطلاعیه بنیاد شهید و امور ایثارگران، سامانه‌های اینترنتی این بنیاد با حملات سایبری رو به رو شد که این حملات در همان دقایق اولیه مورد رصد کارشناسان فنی قرار گرفته و کنترل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طرح ایرانی روی لباس جوزف بورل، مسئول اتحادیه اروپا در فضای مجازی خبرساز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آگهی‌ها کوتاه هستند و یکراست و بدون حاشیه به اصل مطلب می‌رسد: «خانم‌های عزیز، آیا می‌دانستید با اهداء تخمک‌هایی که از طریق سیکل قاعدگی دور ریخته می‌شوند می‌توانید درآمد میلیونی داشته باشید؟».

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت 514 واحدی در تراز 2 میلیون و 70 هزار و 889 واحدی ایستاد.