دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر ابزارها و نهادهای مالی فرابورس ایران اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن را به عنوان مسیری کوتاه در جهت تأمین مالی خرید مسکن معرفی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این صرافی‌ها به عنوان نوعی بازار تکمیلی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال عمل می‌کنند. آن‌ها قادرند به شما ارز دیجیتال مورد نظر را با توجه به نرخ تبادل مشخص شده ارائه دهند و پس از آن معامله را برای شما انجام دهند.

وب‌گاه منیبان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طلا و سکه در هفته پایانی تیرماه بدون پشتیبانی دلار قادر نیستند به مسیر صعودی برگردند. بررسی معاملات فردایی روز جمعه نشان می‌دهد حداقل در ابتدای هفته دلار چنین فرصتی را به آن‌ها نخواهد داد؛ بنابراین سرمایه‌گذاران طلا و سکه باید با ترس و لرز هفته را آغاز کنند

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حامد سلطانی مجری تلویزیونی که چندی پیش همسر و فرزندش را در سانحه تصادف از دست داده بود مجددا ازدواج کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون نظارت بانک مرکزی اعلام کرد: افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه، تعیین معیار جدید سهم تامین مالی خرد در ترازنامه بانک‌ها، کاهش نرخ ذخیره عمومی تسهیلات خرد در بانک‌ها و به‌روزرسانی سیستم اعتبارسنجی از مهمترین اقدمات بانک مرکزی در زمینه تسهیل‌گری پرداخت وام‌های خرد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در حساب توییتری خود نوشت: ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به سربازی نرفته‌ها مجاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در صورت نیاز حتما از طریق رسانه‌های رسمی اعلام می‌کنیم، اما تا امروز هیچ درخواستی در این زمینه نداشتیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرشید سمیعی به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درآمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز رشد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش از صدور احکام بازنشستگان فرهنگی سال 1401 با اعمال پاداش و رتبه‌بندی تا چند هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز تا حدودی افت کرد.

خبرگزاری مهر

افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه، تعیین معیار جدید سهم تامین مالی خرد در ترازنامه بانک ها، کاهش نرخ ذخیره عمومی تسهیلات خرد در بانک ها و به روز رسانی سیستم اعتبارسنجی از اقدمات بانک مرکزی است.