دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 28 میلیون و 150 تومان معامله می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدخالد حنفی وزیر امر به معروف گفته کسانی که زنان را وادار به ازدواج اجباری یا از ازدواج اجباری آن‌ها برای پایان منازعه استفاده می‌کنند، محاکمه خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت دلار اندکی افت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون نظارت بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی جلوی پرداخت وام‌های خرد زیر 400- 300 میلیون تومانی را به هیچ وجه در هیچ دوره‌ای نگرفته است حتی بعضا پرداخت تسهیلات برخی بانک‌ها را ممنوع کرده ایم که تسهیلات با مبالغ بالا بوده و پرداخت تسهیلات خرد و تکلیفی به هیچ وجه ممنوع نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از موانع بهره‌مندی از وام ازدواج و فرزندآوری انجام خدمت سربازی بود که پاز این پس افرادی که خدمت وظیفه ندارند هم می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی‌ها نشان از ثبات قیمت طلا، سکه و ارز در بازار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: از ابتدای سال رکود و کاهش تقاضا در بازار شکل گرفته است که طبق برآوردها، نسبت به رشد تقاضا، حدودا 70 درصدی رکود و کاهش تقاضا طی سال داشته‌ایم؛ این کاهش تقاضا، صنعت طلا را در وضعیت نامناسبی به لحاظ تولید قرار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مقام وزارت آموزش‌وپروش تاکید کرد: مدارس عادی دولتی شهریه‌ای ندارند، البته بعد از ثبت نام این مدارس می‌توانند کمک هزینه‌ای دریافت کنند اما منوط کردن ثبت نام به پرداخت هزینه جایز نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت پوند در بازار نوسان صعودی را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

واریز حقوق تیرماهِ بازنشستگان و مستمری‌بگیران صندوق تامین اجتماعی از بیستم تیرماه براساس حروف الفبا آغاز شده است. امروز (بیست و چهارم تیرماه) حقوق بازنشستگانی که نام فامیلی‌شان با «ب» شروع می‌شود، واریز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل ثابت بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زیباکلام در پاسخ به اینکه آیا ممکن است ورود نیروهای حشدالشعبی با هدف برخورد با دانشجویان در مواقع اعتراضات باشد، به دیده‌بان ایران گفت: به اندازه کافی خودمان بسیجی، حراستی و لباس شخصی داریم بنابراین فکر نمی‌کنم کار به اینجا رسیده باشد که حکومت از حشعدالشعبی و حزب‌الله نیرو به دانشگاه تهران بیاورد. مگر مشکلی در سرکوب داشتند؟ در اوج اعتراضات زن زندگی آزادی خیلی راحت سرکوب می‌کردند و با...

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته جاری مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پاسخ به سوال محمد رضا پورابراهیمی نماینده کرمان راهی مجلس می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آغاز امروز قیمت دلار در معاملات بازار روند نزولی داشت و به 49,050 (چهل و نه هزار و پنجاه) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 0.31 درصدی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس بانک مرکزی دولت روحانی در حالی از نظام سه نرخی در بازار ارز انتقاد کرد و مدعی توزیع رانت شد که در دوره مسئولیت وی 8 قیمت مختلف در بازار ارز حاکم بود، اما در دوره جدید بانک مرکزی برای کاهش مخاطرات نظام چندنرخی در بازار ارز، تعدد قیمت دلار از هشت عنوان به سه عنوان کاهش یافته است.