دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

عبدالناصر همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی می گوید آقای رئیسی در آفریقا به درستی گفته اند؛ دنیا فقط آمریکا و اروپا نیست. ولی، ایران کشوری درحال توسعه و درکنار روابط با کشورها، بیش از هرچیز به سرمایه و تکنولوژی نیاز دارد. آمریکا و اروپا 43 درصد وآفریقا 3 درصد تولید دنیا را دارا هستند!

خبرگزاری تسنیم

دو ابهام در برخی صنایع وجود دارد که بورس را تحت تاثیر خود قرار داده است، یکی بحث ابطال سود یک پالایشگاه بورسی و دیگری بحث نحوه تعیین نرخ خوراک صنایع که لازم است وزارت نفت به عنوان متولی اصلی این حوزه در خصوص این موارد شفاف‌سازی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پلیس راهور تهران گفت: تردد موتورسواران از تونل‌های شهری ممنوع است.

خبرگزاری مهر

جلسه مجمع عمومی فوق العاده باشگاه استقلال امروز برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر یازدهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیک رشد از برگزیده شدن 40 محتوای الکترونیک ارسالی از سوی معلمان، دانش‌آموزان و دانشجویان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در مجمع عمومی باشگاه استقلال، سخنگوی سابق این باشگاه به‌عنوان عضو جدید هیئت مدیره استقلال منصوب شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس این هفته 3 روز جلسه علنی دارند که دستورکار آن‌ها در این جلسات به شرح ذیل است: - گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی - گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه الحاق 5 تبصره به ماده 2 قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان - گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره لایحه دو فوریتی الحاق یک بند به تبصره 6 قانون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس آمار منتشرشده از سوی بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه 21 تیر به 23.46 درصد رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی اعلام شکایت خانمی مبنی بر اینکه همراه همسر خود حین تردد در حاشیه شهر گرمسار، توسط 3 نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و بعد متهمان وی را سوار بر یک پراید، پس از اذیت و آزار در شهر رها کردند، به سرعت چند تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی نسبت به بررسی دقیق موضوع اقدام و وارد عمل شدند.

خبرگزاری میزان

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در هفته جاری گزارش عملکرد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری را بررسی می‌کنند.

خبرگزاری میزان

شهردار تهران و معاونین وزیر راه و شهرسازی جهت ارائه گزارش درخصوص بافت فرسوده و مسکن در تهران در نشست هفته جاری کمیسیون عمران مجلس حاضر می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز گفت: واردات خودروهای کارکرده تایید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرونده هسته‌ای ایران یکی از چالش‌برانگیزترین و پرفرازونشیب‌ترین و پیچیده‌ترین مذاکرات دیپلماتیک تاریخ بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهرن - ایرنا - مدیر ابزارها و نهادهای مالی فرابورس ایران اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن را به عنوان مسیری کوتاه در جهت تأمین مالی خرید مسکن معرفی کرد و گفت: اکنون بر اساس مصوبه جدید شورای پول و اعتبار، سقف تسهیلات در تهران به صورت انفرادی به 400 میلیون تومان و برای زوجین به 800 میلیون تومان افزایش یافته است.

وب‌گاه منیبان

رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: آمریکا و اروپا 43 درصد و آفریقا 3 درصد تولید دنیا را دارا هستند.