دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه منیبان

رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: آمریکا و اروپا 43 درصد و آفریقا 3 درصد تولید دنیا را دارا هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعداد 110 میلیون سهم معادل 2 درصد سهام "فصبا" در دو مرحله با قیمت ارزش گذاری 32829 ریالی در حالی در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه می شود

وب‌گاه گسترش

سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده مورد بررسی قرار گرفت و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد. یکی از موارد مندرج در این ماده بحث نظام وظیفه بود، بر این اساس افرادی که تاکنون سربازی نرفتند، می‌توانند از تسهیلات ازدواج بهره‌مند شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عده‌ای از معامله‌گران با اشاره به آغاز محرم در هفته جاری، از احتمال کاهش تقاضا در بازار سکه سخن می‌گویند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کف قیمت گلکسی A14 سامسونگ که درحال حاضر پرفروش‌ترین گوشی در ایران است، به پنج میلیون تومان رسیده. فروشنده‌های موبایل گلکسی A14 نسخه 64 گیگ را با این قیمت می‌فروشند و خرید گلکسی A14 نسخه 128 گیگ حدود شش میلیون تومان آب می‌خورد. گلکسی A54 که جزو محبوب‌ترین میان‌رده‌های سامسونگ و بازار است، در دسته گوشی‌های 15 میلیونی قرار می‌گیرد و شیائومی 13 لایت به‌عنوان یکی از مهمترین رقبای آن در بازار...

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته جاری مجلس به بررسی ایجاد 3 منطقه آزاد جدید و همچنین بررسی تقاضای دو فوریت برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی می‌پردازند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا در بازار عقب نشینی کرد و ارزش هر اونس طلا به 1,954 (یک هزار و نهصد و پنجاه و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.26 درصدی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیاست این است که مردم در سهامداری عدالت باقی بمانند و سهام ارزنده خود را نفروشند، اما باز شدن نماد معاملاتی شرکت‌های سهام عدالت 3 تا 4 ماه زمان خواهد برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایط فعلی در صورتی که اسکناس آمریکایی مرز 49 هزار و 200 تومان را از دست دهد مرز حمایتی بعدی محدوده 48 هزار و 500 تومان می باشد. با این حال عده ای هم باور دارند در صورتی که سیگنال خاصی به بازار نرسد این احتمال وجود دارد که نرخ دلار در روز شنبه 24 تیر مانند روز های گذشته در بن بست باقی بماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اسلام برای زن سنگر شرف تعیین کرده و چادر مسبب بقای احکام قرآن و حفظ حرمت زن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: حذف کارت سوخت جایگاهداران بر اساس میزان فروش است به طوری که جایگاه‌های سوختی که عرضه کمتری دارند به آن‌ها یک کارت تعلق می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات قیمت دلار مبادله‌ای امروز هم ثبات را در پیش گرفته است و به 41,257 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هفت) تومان رسید که تغییری را تجربه نکرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات مدیره انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه اقتصاد دستوری عامل اصلی توزیع رانت است، گفت: ارزآوری محصولات لبنی با ایجاد پالایشگاه شیر به 2 میلیارد و 700 هزار دلار می رسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس آمار منتشرشده از سوی بانک مرکزی نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه 21 تیر به 23.46 درصد رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار ثبات حرکت کرد و نرخ 41,257 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هفت تومان) برای فروش اعلام شده است.