دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش، کمبود معلم و کادر آموزش و نیروی انسانی در مدارس و آموزش پرورش و نیز کمبود بودجه را بحران بزرگ و چالش جدی دانست وی گفت: به تعدادی معلم جدید هم نیاز داریم و کمبود نیروی انسانی داریم. انشالله بتوانیم به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که دغدغه نداشته باشیم. اولویت ما این است که کلاس‌هایمان معلم داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت تارا اتوماتیک در ایران خودرو 490 میلیون تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن 50 ساله که ظاهرش شکسته‌تر از سنش نشان می‌داد، زمانی که قصد سوزاندن خود را مقابل ساختمان یک ارگان شهری داشت، با تلاش واحد مددکاری نجات پیدا کرد. او وقتی به دایره مشاوره آمد، با چشمانی گریان و فریاد که چرا نگذاشتند خودم را بکشم، روی صندلی نشست.

خبرگزاری تسنیم

سیاست کنترل ترازنامه بانک ها اگر با کاهش نرخ ارز همراه نشود، به دلیل عطش بالای نقدینه خواهی بنگاه های تولیدی، می تواند به عاملی برای کاهش تولید و کمبود کالا در بازار تبدیل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جاده چالوس بار دیگر و چند روز پس از بازگشایی مجدد بعد از سیل مهیب اخیر، با بروز چند حادثه، خبرساز شد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس دولت سیزدهم توافق بر سر تهاتر نفت و کالا را از دستاورد‌های مهم سفر خود به سه کشور آفریقایی دانسته و گفته است: «آفریقا سرزمین فرصت‌هاست.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون معماری و شهرسازی وزارت راه گفت: برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت کامل تمامی اراضی به صورت وجب به وجب از لحاظ زیر ساختی بررسی می‌شود.

خبرگزاری مهر

فدراسیون بیمه فرانسه اعلام کرد که اعتراضات بی سابقه اخیر در این کشور باعث شده تا به 11 هزار اماکن بیمه شده خسارت وارد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوان وقتی فهمید مرد متأهل قصد دارد مادرش را به صیغه خود در آورد در یک سناریوی طراحی شده از جنوب ایران به تهران آمد و مرد ثروتمند را به قتل رساند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران گفت: ترخیص برنج از ابتدای فصل برداشت یعنی اول مرداد تا پایان فصل برداشت یعنی پایان آبان‌ماه ممنوع است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

تعداد بنگاه های املاک به حدی زیاد شده است که امروز یادمان آمده باید این بازار تنظیم شود، برای این موضوع باید از قبل برنامه‌ریزی انجام می‌شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید کشورمان به تازگی در دیدار با یک هوادار پرسپولیس از عبارتی استفاده کرد که خشم و ناراحتی طرفداران این تیم را به دنبال داشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

ماجرا به بند «ب» ماده 12 برنامه ششم توسعه، سازمان تامین اجتماعی را مکلف کرده است که متناسب‌سازی حقوق را درباره بازنشستگان اجرا کند. در حال حاضر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: در امتحانات نهایی پایه دوازدهم امسال شاید 2 نمره معدل دانش آموزان پایین آمده است چراکه امتحانات را به صورت کنکور برگزار کردیم و علت این امر آن است که شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب کرد تاثیر نمره این امتحانات در کنکور 40 درصد و به صورت قطعی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خروج امریکا از برجام بر بستر تحولاتی صورت گرفت که در ایران، جریانات رقیب و مخالف برجام، آن‌ها را تدارک دیده بودند. بدون تردید یکی از دلایل آن همین اشتباهات داخلی و برخی تنگ‌نظری‌های سیاسی بود.