دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه گسترش

ناصر بزرگمهر - روزنامه نگار

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از تکمیل راه اصلی 136 کیلومتری پاتاوه - دهدشت و بهره‌برداری از آن همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

خبرگزاری مهر

تاکنون بیش از 381 نماد بورسی در وضعیت مثبت و 65 نماد نیز در وضعیت صف خرید هستند.

وب‌گاه گسترش

قیمت سکه و طلا در بازار امروز شنبه 24 تیر 1402 با رقم سکه 283,410,000 ریال اعلام شد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون کشاورزی آب منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار لازم برای پرداخت وام‌های کلان را دارند اما برای مسکن وامی پرداخت نمی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات مالی با اشاره به ارائه فرصت به صندوق‌های قرض‌الحسنه و خیریه‌ها برای دریافت مجوز گفت: اگر در مهلت تعیین شده نسبت به دریافت مجوز اقدام نکنند، مظنون به پولشویی خواهند شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی اعلام‌کرد: مسیر پاتاوه - دهدشت به عنوان بخشی از مسیر کریدور شمال - جنوب در مرکز کشور به طول 136 کیلومتر به طور کامل تکمیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رشد قارچ‌گونه مشاوران املاک در سراسر کشور و در سال‌های اخیر در آشفته بازار مسکن به عنوان یکی از مهمترین دلایلی بود که به وضعیت نابسامان این حوزه دامن زد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیش بینی که ما می کنیم این است که عددی تقریبا نزدیک به کسری بودجه ما فرار مالیاتی در کشور داریم. یعنی به همان میزانی که مالیات اخذ می کنیم به همان میزان هم فرار مالیاتی داریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک کارشناس بازار مسکن گفت: در شرایط فعلی بازارهای همسو شامل مسکن، خودرو، ارز و طلا به ثبات رسیده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «مهرداد بذرپاش» گفت: راه اصلی پاتاوه - دهدشت به طول 136 کیلومتر با ارزش روز 95 هزار میلیارد ریال در 4 قطعه، همزمان با سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی می‌شود و ترافیک سراسری در آن برقرار خواهد شد. وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: پروژه احداث راه اصلی پاتاوه - دهدشت از منطقه کوهستانی زاگرس میانی عبور می‌کند و سبب کاهش مسیر حدود...

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی اعلام‌کرد: مسیر پاتاوه - دهدشت به عنوان بخشی از مسیر کریدور شمال - جنوب در مرکز کشور به طول 136 کیلومتر به طور کامل تکمیل و بهره برداری از این محور همزمان با سفر رئیس جمهور انجام می گیرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایط فعلی هم سکه و هم دلار در مرز حمایتی قرار دارند. شب گذشته کمتر کسی در موقعیت فروش سکه قرار گرفت و فلز زردرنگ داخلی مرز حمایتی 28 میلیون و 200 هزار تومان را حفظ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی اعلام‌کرد: مسیر پاتاوه - دهدشت به عنوان بخشی از مسیر کریدور شمال - جنوب در مرکز کشور به طول 136 کیلومتر به طور کامل تکمیل و بهره برداری از این محور همزمان با سفر رئیس جمهور انجام می گیرد.