دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 3 سنت معادل 0.04 درصد افزایش به 81 دلار و 39 سنت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر روابط عمومی شورای رقابت با تاکید بر اینکه گزارش تخلف برخی مونتاژکاران عمده در دست بررسی است، گفت: ایران خودرو موظف است دناپلاس را با توجه به قیمت شورای رقابت محاسبه و اختلاف قیمت را با مردم محاسبه کند.

خبرگزاری تسنیم

ممنوعیت واردات برنج لغو نشده و مباحث مطرح شده در این زمینه‌، اشتباه رسانه ای بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت به سازمان بیش از 400 هزار میلیارد تومان بدهی دارد، همین بدهی را بپردازد کافی‌ست ما همسان‌سازیِ اضافه نمی‌خواهیم. از همه‌ی اینها گذشته، قانون افزایش حقوق اجرا شود هیچ نیازی به اجرای همسان‌سازی نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دروازه‌بان اول پرسپولیس و تیم ملی برای هواداران این تیم پیامی را منتشر کرد.

وب‌گاه گسترش

بررسی آخرین قیمت اوراق تسهیلات مسکن نشان می‌دهد که قیمت این اوراق نسبت به حدود 10 روز قبل کاهشی بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خرداد امسال 123 میلیون قطعه جوجه ریزی در کشور انجام شد تا کل نیاز بازار را پوشش می‌دهد.

خبرگزاری مهر

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: صندوق نفت بر مبانی حقوقی و نظام بیمه‌ای مستقل خود استوار است، از این رو باتکیه بر همین اصول به‌درستی استقلال و پایداری آن حفظ شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح روز پنجشنبه، 22 تیرماه 1402، طرفین یک نزاع در بیمارستان امام حسین (ع) و شهدای منوجان به‌عنوان تنها مرکز بهداشتی و درمانی در این شهرستان با تیراندازی باعث مجروع شدن سه نفر شدند. متاسفانه انتقام جویی و استفاده از سلاح غیرمجاز در جنوب کرمان همواره با تبعات غیرقابل جبرانی همراه است که علاوه بر فرهنگ‌سازی و جمع آوری سلاح‌های دست ساز و غیرمجاز، نیاز به برخوردهای شدید قضایی و انتظامی دارد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون برنامه بودجه به بیان توضیحاتی درباره تأثیر ایجاد پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شکسته شدن رکورد صادرات روزانه نفت پرداخت و گفت: دولت روحانی مخالف این ارتباط با آمریکای لاتین بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار خادمی با بیان اینکه باید طرح‌های نوین دشمنان انقلاب اسلامی را درک کرده و بشناسیم، گفت: روحیه ایثار، شهادت طلبی و پایداری سپاه، دشمنان را مجبور کرده در اصول کلاسیک نظامی تجدید نظر کنند چنانچه در مقابل نیز، می‌توان تکنولوژی محور شدن این نهاد مانند توانمندی موشکی را به عنوان نمونه مثال زد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مطابق با آمار ارائه شده از سوی سخنگوی سازمان مالیاتی، میزان درآمد بیش از 30 درصد از اعضای صنف طلا و جواهر در سال 1401 به قدری پایین تشخیص داده شده که هیچ‌گونه مالیاتی نپرداخته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بامداد امروز جمعه زمین‌لرزه‌ای با شدت 3.3 ریشتر در الشتر رخ داد تا این شهرستان برای سومین بار طی شامگاه پنج‌شنبه و بامداد امروز جمعه روی مدار زلزله قرار بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه پیشین کشورمان از آماده شدن نسخه صوتی مجموعه «راز سر به مهر»، خبر داد.