چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاربرانی که از فیلترشکن استفاده می‌کنند، هزینه یک بسته 50 گیگی را پرداخت می‌کنند و یک بسته 25 گیگی تحویل می‌گیرند. یعنی سود مخابرات و اپراتور‌های اینترنتی همراه و خانگی، به لطف حدود 48 میلیون کاربر که وی‌پی‌ان موبایل یا لپ‌تاپ‌شان تقریبا در تمام ساعات روز روشن است، به سود دوبرابری دست یافته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 41,258 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هفت تومان) اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالان بازار معتقدند در شرایط کنونی در صورتی که دلار در مرز یا شده مورد حمایت قرار نگیرد احتمال عقب نشینی به کانال 48 هزار تومان هم محتمل خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار ثبات حرکت کرد و نرخ 41,257 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هفت تومان) برای فروش اعلام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بخشنامه جدید گمرک با هدف حمایت از گردشگران و سرمایه‌گذاران خارجی، ایرانیان مقیم خارج از کشور، مسافران غیرمقیم ایران و ساکنان مناطق آزاد به گمرکات کشور ابلاغ شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

فرم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم برای انتخاب رشته تحصیلی از هفته آینده توزیع خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در یک برنامه رادیویی در خصوص مهم‌ترین تأثیر قاچاق کالا بر اقتصاد کشور بیان کرد: قطعاً اولین هدف قاچاقچی از دورزدن قانون، پرداخت‌نکردن حقوق ورودی کالا است؛ بنابراین اولین نتیجه آن در کاهش درآمد‌های اقتصادی کشور قابل‌مشاهده بوده و در گام‌های بعدی نیز آثار مخرب قاچاق، به‌صورت غیرمستقیم با افت تولید نمایان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز چهارشنبه شنبه بیست و یکم تیرماه 1402 قیمت گلکسی A14 سامسونگ که پرفروش‌ترین گوشی فعلی بازار است، با 64 گیگ فضای ذخیره‌سازی امروز چهارشنبه 21 تیر به پنج میلیون و 200 هزار تومان رسیده. گلکسی A14 نسخه 128 گیگ تقریبا یک میلیون گران‌تر فروخته می‌شود و گلکسی A24 که یکی دیگر از مدل‌های محبوب کره‌ای در ایران است، با 128 گیگ فضای ذخیره‌سازی هفت میلیون و 700 هزار تومان قیمت دارد. به‌گزارش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خاندوزی: با یک سال تلاش بین وزارت اقتصاد و بانک مرکزی قرار شد خوش حسابی به درجه اعتباری بالایی تبدیل شود و بتواند تسهیلات بهتر و سریع‌تری دریافت شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک کارشناس مسکن گفت: در هفته‌های اخیر قیمت آپارتمان‌های بزرگ متراژ کاهش بیشتری را در مقایسه با واحدهای کوچک تجربه کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس گروه تخصصی عمران سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: اصلاح شیوه نامه سازندگان مسکن، ساختمان و خدمات آزمایشگاهی در دستور کار قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در چند کمیسیون مجلس به تصویب رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: حقوق بگیران کشور 12 درصد از سهم مالیات کشور را تشکیل می دهند، درحالیکه اصناف تنها 5 درصد را شامل می شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: مؤدیان نسبت به دریافت پیامک‌های جعلی حاوی لینک های مراجعه به سایت های تعیین و پرداخت مالیات هوشیار باشند.