چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار نزولی شد و به 27,847,000 (بیست و هفت میلیون و هشتصد و چهل و هفت هزار) تومان رسید.

وب‌گاه فرارو

فرم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم برای انتخاب رشته تحصیلی از هفته آینده توزیع خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت طلا 18 عیار امروز عقب نشینی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فرم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم برای انتخاب رشته تحصیلی از هفته آینده توزیع خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت دلار امروز کاهشی بود و به 49,050 (چهل و نه هزار و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.51 درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه هم پایین آمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل ثابت بود.

خبرگزاری مهر

همزمان با اعلام دادستانی مبنی بر ارائه مستندات فرارهای مالیاتی از سوی وزارت اقتصاد، خاندوزی وزیر اقتصاد از دستور ویژه به سازمان مالیاتی برای ارائه این مستندات به دادستانی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته مهدی طغیانی در یک برنامه تلویزیونی درباره وضعیت مالیات‌ستانی کشور به گفتگو پرداخت. وی در این برنامه بر لزوم افزایش دو برابری سهم مالیات در بودجه و همچنین کاهش هزینه‌های دولت به منظور کاهش کسری بودجه اشاره کرد و در ادامه به موضوع مالیات سود سپرده‌های بانکی پرداخت. سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در این باره گفت: بسیاری از اشخاص حقوقی دارایی خود را به صورت بلندمدت در بانک‌ها نگهداری...

خبرگزاری مهر

بر اساس تصمیم کمیته ارزی، مهلت رفع تعهد ارزی صادرات سال 1401 تا پایان شهریورماه تمدید شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در یک برنامه رادیویی در خصوص مهم‌ترین تأثیر قاچاق کالا بر اقتصاد کشور بیان کرد: قطعاً اولین هدف قاچاقچی از دورزدن قانون، پرداخت‌نکردن حقوق ورودی کالا است؛ بنابراین اولین نتیجه آن در کاهش درآمد‌های اقتصادی کشور قابل‌مشاهده بوده و در گام‌های بعدی نیز آثار مخرب قاچاق، به‌صورت غیرمستقیم با افت تولید نمایان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر نفت گفت: وزارت نفت در قانون بودجه 1402 موظف شده تا پایان شهریور امسال، تمام خودروهای کشور از کارت سوخت خود استفاده کنند؛ بنابراین کارت سوخت جایگاه‌ها محدود شده، اما حذف نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمرات دانش‌آموزان در پایه‌های هفتم، هشتم و نهم برای انتخاب رشته ملاک است که نمرات پایه هفتم و هشتم ضریب 1 و نمرات پایه نهم ضریب 3 دارد.

وب‌گاه گسترش

مدیر اداره مهندسی نرم افزار بانک مرکزی گفت: تکمیل سامانه اعتبار سنجی بانک مرکزی معطل ارائه کامل اطلاعات دستگاه‌ها از سوی برخی دستگاه‌ها از جمله بورس است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور همچنین حساسیت افکار عمومی نسبت به مسائل و موضوعات روز جامعه را یادآور شد و بر لزوم پرهیز از هرگونه حاشیه‌سازی بویژه درباره موضوعات مورد توجه جامعه تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه هیات وزیران صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و برخی تصمیمات در جهت پیشبرد برنامه‌های دولت به تصویب رسید. محمد مخبر در این جلسه با اشاره به هماهنگی بسیار خوب سران قوا گفت: به فضل الهی امروز تعامل و هماهنگی میان سران قوای سه‌گانه در بالاترین سطح قرار دارد که اتفاقی کم‌نظیر و از توفیقات نظام است و با اتکاء بر این روابط...

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور گفت: به فضل الهی امروز تعامل و هماهنگی میان سران قوای سه‌گانه در بالاترین سطح قرار دارد که اتفاقی کم‌نظیر و از توفیقات نظام است.