پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، رئیس جدید هیات عامل صندوق ملی مسکن منصوب شد.

وب‌گاه گسترش

نوید رجایی گفت: توصیه به سهامداران این است بخشی از پرتفوی را برای خرید سهام کوتاه مدتی اختصاص دهند و بهترین زمان اصلاح پرتفوی نیز هم اکنون است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز تا محدوده 28 میلیون و 400 هزار تومان پایین آمد اما عصر امروز 28 میلیون و 500 هزار تومان بود. فعالان بازار می گفتند که دلار، زیر پای سکه را خالی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتظار می رود روز آینده بورس نزولی باشد و نزول در گروه های دلاری به ویژه پالایشی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعضای کمیسیون اقتصادی، اداری و بازرگانی مجمع با تاکید بر استقلال و اقتدار بانک مرکزی، در ادامه، «مصلحت موردنظر مجلس شورای اسلامی» را به تصویب رساندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اعضای کمیسیون اقتصادی، اداری و بازرگانی مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر استقلال و اقتدار بانک مرکزی، در ادامه، «مصلحت موردنظر مجلس شورای اسلامی» را به تصویب رساندند.

خبرگزاری تسنیم

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، رییس هیأت عامل صندوق ملی مسکن منصوب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با طرح دعوی دولت‌های کانادا، اوکراین، سوئد و بریتانیا نزد دیوان بین‌المللی دادگستری در خصوص سانحه هواپیمای اوکراینی علیه ایران، بیانیه‌ای را منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری در جلسه شورای مسکن که در شهر پرند برگزار شد، اظهار داشت: در سطح استان حدود 500 هزار واحد برای طرح نهضت ملی مسکن تعهد داریم که نسبت به اجرای آن قدری عقب ماندگی داریم و باید شناسایی و تعیین اراضی با قابلیت ساخت در اولویت باشد. وی ادامه داد: فرمانداران با تشکیل جلسه نسبت به شناسایی اراضی مستعد اقدام کنند و تامین زمین از طریق الحاق، تغییر...

خبرگزاری مهر

انتظار می رود روز آینده بورس نزولی باشد و نزول در گروه های دلاری به ویژه پالایشی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز حدودا یک دهم درصد رشد داشته و همچنان روی رقم 1.18 تریلیون دلار باقی مانده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه امروز در ارتباط با طرح دعوی دولت‌های کانادا، اوکراین، سوئد و بریتانیا نزد دیوان بین المللی دادگستری در خصوص سانحه هواپیمای اوکراینی بیانیه‌ای را صادر و اعلام کرد که درحال بررسی این موضوع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت امور خارجه اعلام کرد در حال بررسی شکوائیه و ادعاهای مطرح شده از سوی دولت‌های کانادا، اوکراین، سوئد و بریتانیا درباره سانحه هواپیمای اوکراینی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال ابلاغ و انتشار مصوبه جدید شورای رقابت در رابطه با قیمت خودروهای مونتاژی، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ضمن پاسخ به سئوالات مطرح‌شده توسط سازمان تعزیرات حکومتی پیرامون عملکرد شرکت‌های خودروساز مونتاژی طی هفته‌های اخیر، ضمن اعلام آمادگی کامل برای رسیدگی و انعکاس تخلفات صورت‌گرفته و تعامل بیش‌از بیش با کلیه دستگاه‌ها از جمله سازمان مذکور، بیانیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با طرح دعوی کانادا، اوکراین، سوئد و بریتانیا نزد دیوان بین المللی دادگستری درباره سانحه هواپیمای اوکراینی اعلام کرد: آمادگی خود را برای انجام مذاکرات جمعی با 4 دولت، در مکان و زمان مشخص اعلام و همچنان منتظر پاسخ آنها هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی شورای رقابت گفت: اگرخریداری تا پیش از تاریخ 17 تیرماه اقدام به خرید خودروهای مونتاژی کرده و منجر به تنظیم قرار داد شده باشد، همان قیمت‌های قبلی مبنا خواهد بود و مشمول افزایش قیمت‌های جدید نمی‌شود.