پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماد بانک آینده پس از توقف چند‌ماهه از سوی سازمان بورس و بعد از ارائه توضیحات و شفاف‌سازی، آماده بازگشایی و انجام معامله شد. زمینه بازگشت این بانک پس از انجام بررسی‌های کارشناسی و ارائه مستندات لازم، با برگزاری دو جلسه شفاف‌سازی درباره وضعیت پروژه‌ها، قراردادها و ارزش‌گذاری دارایی‌ها و بررسی ترازنامه‌ها و نظایر آن، فراهم شد و در روز نزول شاخص، «وآیند» در دسترس سهامداران و در معرض خرید...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت چند ملیتی ویزامتریک (روسی - ترک) بعد از آنکه دیوار برلین نفوذ ناپذیری میان مسافران آلمان برای دریافت ویزا کشید، از 25تیر، مصادف با 16 جولای، ویزای مسافران ایتالیا را نیز دست خواهد گرفت. این شرکت در حالی مناقصه را برنده شده که در مقایسه با رقیب خود رقم بالاتری را برای ارائه خدمات پیشنهاد کرده بود و در عین حال 49 درصد سهام این شرکت متعلق به یک شرکت روسی است. در ماه‌های اخیر متقاضیان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

المانیتور در تحلیلی از مذاکرات ایران و آمریکا بر سر مدلی از توافق بر سر برجام استدلال می‌کند که رویکرد بایدن صریحا مذاکرات هسته ای را با آتش بس در عراق و سوریه مرتبط می‌کند. المانیتور همچنین این دیدگاه را مطرح می‌کند که عادی‌سازی برنامه هسته‌ای ایران از رهگذر صادرات نفت تقویت می‌شود. اندرو پاراسیلیتی رئیس و مدیر بخش محتوای المانیتور که پیش‌تر به عنوان مدیر مرکز ریسک و امنیت جهانی موسسه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از ابلاغ 2 هزار و 631 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل استان در سال‌جاری خبرداد و گفت: از این میزان 2 هزار و 260 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار امروز یک‌شنبه 18 تیر 1402 به صورت توافقی در سایت کانون صرافان بطور میانگین 41 هزار و 265 تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته 150 تومان کاهش داشته است.

وب‌گاه گسترش

داده‌های وبسایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) نشان می‌دهند که در یک هفته گذشته و در میان 100 ارز دیجیتال برتر بازار، توکن بون شیبا سواپ (BONE) با رشد چشمگیر خود در جایگاه پرسودترین رمزارز قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر

دولت جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با طرح دعوی دولت های کانادا، اوکراین، سوئد و بریتانیا نزد دیوان بین‌المللی دادگستری درخصوص سانحه هواپیمای اوکراینی بیانیه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه گسترش

با وجود طبقه‌بندی ارز دیجیتال کاردانو (ADA) به عنوان اوراق بهادار ثبت‌نشده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، بخش دیفای این شبکه بلاکچینی در روزهای گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است، اما دیگر این موضوع هم نتوانسته کاربران را از فروش دارایی‌های خود باز دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدرضا اسماعیلی با حکم وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن منصوب شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام با تایید نظر مجلس در خصوص حضور اقتصاددانان در هیات عالی بانک مرکزی مصوب کرد: «نصب و عزل چهار اقتصاددان این هیات به پیشنهاد رئیس کل بانک مرکزی و با تایید رئیس جمهور، صورت پذیرد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حکم وزیر راه و شهرسازی محمدرضا اسماعیلی به عنوان رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن منصوب شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمیسیون اقتصادی، اداری و بازرگانی مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اختلاف مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان را بررسی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی در حکمی، محمدرضا اسماعیلی را به عنوان رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن منصوب کرد.