پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان، تشدید نظارت ها و مسدودسازی سایت های متخلف فروش بلیت سبب ایجاد ثبات و آرامش در بازار بلیت هواپیما می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: دبیرکل حزب کارگزاران می‌گوید تمرکز قدرت در ایران در طول تاریخ بی‌نظیر است و مردم هزینه یکی از قدرتمندترین نظام‌های سیاسی را پرداخت می‌کنند بدون این‌که از مواهب آن استفاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همم میهن به نقل از محمد لاهوتی، عضو اتاق بازرگانی تهران و رئیس کنفدراسیون صادرات ایران نوشت: عضویت در سازمان همکاری شانگهای می‌تواند برای ما مزیت‌های خوبی داشته باشد و حتی تخفیف‌هایی را در نظر بگیرد، ولی کشورهای عضو سازمان به‌خاطر عدم عضویت ایران در FATF تجارت خود با ایران را کاهش دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است تنها در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شمالی آذربایجان غربی شاهد رگبار پراکنده باران خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: قیمت سکه امامی در بازار آزاد دیروز تا محدوده 28 میلیون و 400 هزار تومان پایین آمد اما عصر دیروز 28 میلیون و 500 هزار تومان بود. فعالان بازار می گفتند که دلار، زیر پای سکه را خالی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هنوز چند روزی از طرح دعوای جمهوری اسلامی ایران علیه کانادا نگذشته بود که جمهوری اسلامی ایران در یک دعوای دیگر نیز در آن دیوان طرف دعوی واقع شد. کشورهای کانادا، سوئد، اوکراین و انگلیس در تاریخ 4 ژوئیه 2023 (13 تیر 1402) دعوایی را در رابطه با سانحه دلخراش هواپیمای اوکراینی علیه جمهوری اسلامی ایران در دیوان بین‌المللی دادگستری اقامه کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ساختن دو فیلم غیرقانونی با پوششی غیرمتعارف در سال 1402 و حضور سال گذشته سینمای زیرزمینی ایران با فیلمی با مضمون همجنسبازانه در کارلووی‌واری نشان از ادامه ولنگاری این حوزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تا اطلاع ثانوی پذیرندگان برخی صنوف مثل نانوایی و سوپرمارکت از پرداخت کارمزد مستثنا شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نقل است که ارشمیدس، فیزیکدان نابغه یونانی که برخی مورخان بزرگ معتقدند اگر نیروی کار ارزان نبود انقلاب صنعتی را قبل از انگلیسی‌ها تحقق می‌بخشید، ادعا کرده بود که اگر یک تکیه‌گاه و یک اهرم به اندازه کافی بلند در اختیار او قرار گیرد، می‌تواند کره زمین را بلند و جابه‌جا کند (از فیزیکدانان عزیز بابت وام گرفتن از علمشان برای توضیح مصائب علم اقتصاد پوزش می‌طلبم).

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با گذشت دوماه از اعلام قیمت محصولات خودروسازان بخش خصوصی، شورای رقابت با عقب‌نشینی از قیمت‌های مصوب، لیست جدیدی منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با طرح دعوی دولت‌های کانادا، اوکراین، سوئد و بریتانیا نزد دیوان بین‌المللی دادگستری در خصوص سانحه هواپیمای اوکراینی علیه ایران، بیانیه‌ای را منتشر کرد.

خبرگزاری مهر

رباط کریم - استاندار تهران بر عقب ماندگی در اجرای نهضت ملی مسکن در این استان اذعان کرد و خواستار جبران آن شد.

خبرگزاری مهر

شامگاه یکشنبه (19 تیر) برنامه ثریا با حضور وزیر اقتصاد پخش شد و وزیر اقتصاد در رابطه با تورم، فعالیت‌های اقتصادی دولت و تسهیل صدور مجوز کسب و کار توضیحاتی را ارائه داد.

وب‌گاه گسترش

جدیدترین آمار صادرات حوزه معدن و صنایع معدنی اعلام شد. بر اساس آمارها در مجموع سه ماه اول امسال صادرات این بخش به 3.3 میلیارد دلار رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: برند آیفون با وجود چالش‌هایی که برای استفاده از برخی امکانات آنها در ایران وجود دارد، طرفداران زیادی در ایران دارد که قیمت برخی از مدل‌های آن به 100 میلیون تومان نیز می‌رسد. اما محصول آیفون 15 که قرار است تا یکماه دیگر رونمایی شود، به چه قیمتی به بازار کشور می‌رسد؟