پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری دانشجو

سعید قدیری، دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو در رابطه با تغییر رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اقداماتی که انتظار می‌رود رئیس جدید انجام دهد، گفت: طرح مبارزه با برند‌های محرز پوشاک قاچاق سال 1397 شروع و تا اواخر سال 1399 به صورت غیر متمرکز ادامه یافت. با وجود اینکه مقامات ستاد ادعا کردند که این طرح به صورت مستمر اجرایی...

وب‌گاه مشرق نیوز

شامگاه یکشنبه (19 تیر) برنامه ثریا با حضور وزیر اقتصاد پخش شد و وزیر اقتصاد در رابطه با تورم، فعالیت‌های اقتصادی دولت و تسهیل صدور مجوز کسب و کار توضیحاتی را ارائه داد.

وب‌گاه گسترش

کاهش تنش‌ها و اظهار نظر مثبت وزیر خارجه جمهوری آذربایجان امید را برای بهبود روابط و افزایش تجارت ایران باز می‌کند که با اثر مثبت بر رشد اقتصادی و درآمد خارجی می‌تواند تکانه‌های افزایشی دلار در بازار ارز را تعدیل کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیهان در واکنش به اظهارات مرعشی نوشت: اگر خیالات یا نقشه‌های دیکته شده غرب به غربگرایان در زمینه اعتماد به آمریکا و اروپا کامل پیش می‌رفت، آمریکا و متحدانش، ویرانی‌هایی چند برابر بیشتر از افغانستان و عراق و لیبی و سوریه، به ایران تحمیل می‌کردند.

وب‌گاه گسترش

معاملات دیروز بازار سهام نشان داد مقاومت 2.2 میلیون واحدی شاخص کل کار خود را به خوبی انجام داده و مانع رشد بیشتر بازار شده است.

وب‌گاه عصر ایران

بررسی ها نشان می‌دهد از نگاه گروهی از کارشناسان رسمی، ممانعت از انتشار آمار رسمی از تغییرات قیمت مسکن یک خطای بزرگ سیاستی تلقی می‌شود و در این بین نه فقط حقوقی ها، بلکه مردم عادی هم از این وضعیت متضرر شده اند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین مرعشی در سرمقاله روزنامه سازندگی، ضمن طرح این سؤال مغالطه‌آمیز که «چرا دولت‌ها قادر به استفاده از قدرت متمرکز ولایت برای اداره کشور و توسعه ایران نبوده‌اند؟»، نوشت: «آغاز نقطه انعطاف ایران در بازگشت به روابط با کشور عربستان به این موضوع و نتیجه برمی‌گردد که هم ایران و هم عربستان در ادامه تنش‌های خود به یک بن‌بست رسیده بودند. زیرا نه اتفاق جدیدی...

خبرگزاری تسنیم

نرخ گاز خوراک پتروشیمی ها به واسطه ی تغییر نرخ ارزی گاز افزایش پیدا کرده است و مشخصا تعیین نرخ تسعیر که منحصرا بر عهده ی بانک مرکزی است، نسبت به گذشته تغییری نکرده است.

خبرگزاری تسنیم

وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت سیزدهم در بازار بورس 16 اقدام عملی داشت که طی دو سال گذشته تلاش کرد تا رونق و اعتماد را به این بازار بازگرداند و بازگشت اعتماد به بورس همچنان در دستور کار این دولت قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه ساخت 27 شهرک ساحلی در 4 استان جنوبی کشور، گفت: ایجاد شهرک‌های جدید با فناوری‌های نوین سیاست دولت سیزدهم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعتماد نوشت: ما در سیاست‌گذاری‌های کلان خود نمی‌بایست در هدف‌گذاری‌های دهه اول متوقف بمانیم و ناگزیر باید با تغییر رویه و تاکتیک‌های گذشته با سرعت و گستردگی لازم در صحنه بین‌المللی به حیات خود ادامه بدهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمنه السادات ذبیح پور، خبرنگار پرحاشیه صدا و سیما ازدواج کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاملات دیروز بازار سهام نشان داد مقاومت 2.2 میلیون واحدی شاخص کل کار خود را به خوبی انجام داده و مانع رشد بیشتر بازار شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل حزب کارگزاران می‌گوید تمرکز قدرت در ایران در طول تاریخ بی‌نظیر است و مردم هزینه یکی از قدرتمندترین نظام‌های سیاسی را پرداخت می‌کنند بدون این‌که از مواهب آن استفاده کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جریان سیاسی و رسانه‌ای نفاق، دشمن شادی ملت ایران است، چون ماموریت دارد «انگیزه و امید و نشاط» - پیشران پویش عمومی پیشرفت - را هدف بگیرد.