پنج‌شنبه 19 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عصر ایران

جمعیت روستای شندوک در سیستان و بلوچستان حدودا 20 خانوار است و روستاهای کم تر از 20 خانوار در اولویت ارائه خدمات نیستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت 871 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 175 هزار و 487 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزیر اقتصاد در برنامه ثریا در رابطه با نظر خود نسبت به شرایط موجود کشور پس از دو سال مدیریت اقتصادی کشور گفت: با قاطعیت می‌توانم بگویم که مجموعه دستگاه‌های فعال در حوزه اقتصاد کلان از جمله وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی و سازمان برنامه، در بهترین زمان و سطح از هماهنگی قرار دارند. وی در ادامه گفت: این نهاد‌ها و سایر نهاد‌های مرتبط تمام تلاش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نوید رجایی گفت: توصیه به سهامداران این است بخشی از پرتفوی را برای خرید سهام کوتاه مدتی اختصاص دهند و بهترین زمان اصلاح پرتفوی نیز هم اکنون است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بررسی ها نشان می دهد که در معاملات پشت خطی دیشب هم کمتر کسی تمایل داشت در موقعیت خرید و فروش سکه امامی قرار بگیرد. به نظر می رسد ترس از نوسانات کاهشی قیمت دلار باعث شده که برخی از سکه بازان هم با شک و احتیاط دست به معامله بزنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد در رابطه با تعداد افرادی که فرار مالیاتی سنگین داشتند گفت: 176 هزار نفر شناسایی شدند که 700 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشتند بدون اینکه یکبار به اندازه یک کارگر یا کارمند مالیات پرداخت کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاهش تنش‌ها و اظهار نظر مثبت وزیر خارجه جمهوری آذربایجان امید را برای بهبود روابط و افزایش تجارت ایران باز می‌کند که با اثر مثبت بر رشد اقتصادی و درآمد خارجی می‌تواند تکانه‌های افزایشی دلار در بازار ارز را تعدیل کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیترکوتاه نوشت: اقتصادچشم‌انداز بهبود بازار طلا در شرایطی محقق شده است که قیمت طلا شاهد افزایش اندکی در هفته بود و به یک‌سری ضرر سه هفته‌ای با حفظ قیمت بالای 1900 دلار در هر اونس پایان داد. هر اونس طلای آگوست آخرین بار با 0.20 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته به 1933.30 دلار معامله شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از شناسایی و تایید 27 منطقه برای احداث شهرک‌های جدید در نوار ساحلی به میزان 10 هزار هکتار خبر داد و گفت: تلاش می‌شود تا در دو سال آینده شکل‌گیری شهرها و شهرک‌های جدید و استقرار جمعیت در آنها را باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکزملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: واردات خودرو‌های کارکرده مشروط به این است که مطابق استاندارد یورو5 و دارای فیلتر جاذب دودی باشند.

خبرگزاری مهر

تعدادی از شهروندان و طلاب در اعتراض به وضعیت حجاب، معیشت و فضای مجازی اقدام به برگزاری تجمع و تحصن در مقابل دفتر رئیس قوه‌قضاییه در تهران کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرایط بورس به حدی متناقض است که هر لحظه ممکن است سناریو بدبینانه جای خود را به سناریو خوش بینانه بدهد و شانس صعود بورس بیشتر از احتمال افت آن شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد ایمانی طی یادداشتی در ستون «یادداشت روز کیهان» با عنوان «جوخه‌های ترور امید و مأموریت مسموم‌سازی» به نفرت‌پراکنی و نشان دادن جوی مملو از ناامیدی به آینده در ایران، علی‌رغم پیشرفت‌های چشمگیر در دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف توسط دشمنان ملت اشاره کرد. متن این یادداشت به شرح زیر است: 1) امید و نشاط و شادمانی ملت ایران، دشمن دارد؛ چون ملت ما دشمنانی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: دولت سیزدهم در اولین روز‌های آغاز به کار خود قول رونق در بازار سرمایه را به فعالان این حوزه داد و اطمینان داد که آنچه در سال 98 و 99 بورس را به سمت سقوط پیش برد هرگز در این دولت تکرار نخواهد شد و بر این وعده نیز استوار ماند. در این مدت، دولت سیزدهم همواره سعی داشت تا به دور...