پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

ارویسی گفت: از ابتدای فصل برداشت کلزا در کرمانشاه تاکنون، 800 تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان مناطق گرمسیری استان خریداری شده است.

در مکتب اسلام یکی از نیاز های حقیقی در زمینه های تربیتی، دینی، اخلاقی و فرهنگی مسئله حجاب و پوشش است، اسلام به همه افراد مومن جامعه دستور حفظ حدود را داده و در این باره فرقی بین زن و مرد نیست.

شهناز حق پرست گفت: در روزهای دوشنبه و سه شنبه به دلیل تقویت میدان های باد در سطح منطقه شرایط برای نفوذ گرد و غبار به جو استان مهیا خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با تاکید بر اینکه هدف مسابقات کشوری ملیله‌سازی، برد و باخت نیست، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات، انتقال دانش فنی و استفاده از تکنیک‌ها و مِتُدهای جدید برای زنده نگه داشتن صنعت ملیله‌سازی است که قدمت چندین هزار ساله دارد.

بیاتی با تأکید بر اینکه توقع است مدیران استان مرکزی و شهرستانی برنامه جدی برای جذب سرمایه‌گذاری داشته باشند گفت: تفرش شهر قدیمی با مفاخر بزرگ است و می‌تواند مقصد گردشگری خوبی برای کشور و استان مرکزی باشد اما زیرساخت‌های لازم را ندارد و سرمایه‌گذار در فرایندها گرفتار می‌شود.

رئیس‌جمهور ونزوئلا گفت: دوران سلطه گران اروپایی و یکه تازی‌های نظامی و سیاسی و اقتصادی آمریکا به پایان رسیده است. به تاریخ پیوسته است.

با افزایش روزافزون جمعیت و توسعه در شهرها، شاهد ساخت وساز و تخریب بیشتر هستیم. دراین بین با افزایش سطح آگاهی و بهداشت و جامعه شهری، مدیریت صحیح نوع خاصی از پسماند، نخاله های ساختمانی و کاهش آلودگی های زیست محیطی ناشی از آن اهمیت پیدا کرده است.

رئیس جمهور در نشست خبری گفت: روابط ایران و ونزوئلا یک روابط راهبردی است و این موضوع ادامه‌دار خواهد بود و امضای سند 20 ساله بین دو کشور نشان دهنده این عزم است.

شریعتمداری مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد از افزایش قیمت انواع خدمات تایپ و تکثیر در استان یزد با توجه به افزایش مواد اولیه این واحدهای صنفی خبر داد.

دری نجف آبادی گفت: خدمتگزاری به مردم مهم‌ترین شاخصه دولت کریمه است و امروز اگر فرصتی برای خدمت به اسلام و مردم برایمان ایجاد می‌شود باید به نحو احسن از آن استفاده کنیم و آن را زمینه‌ای برای تحقق دولت کریمه بدانیم.

رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: انتظارم از سایر کاندیداها این بود که در جلسه امروز شرکت می‌کردند، ولی قاعدتاً صلاح را بر این دیدند که شرکت نکنند.

انیمیشن تبریک میلاد امام رئوف به مناسبت میلاد امام رضا (ع) منتشر شد.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در سطح استان زنجان 10 هزار نفر در رشته‌های مختلف صنایع دستی فعال هستند که از این تعداد یک هزارو 300 نفر از محل بیمه حمایتی صنایع دستی، بیمه شده‌اند.

در پی دستگیری سارقان صندوق‌های اجاره‌ای بانک ملی ایران، این بانک اطلاعیه تازه‌ای درباره چگونگی بازگشت اموال سرقتی صادر کرد.

امروز رژیم اشغالگر صهیونیستی در محاصره کامل جمهوری اسلامی قرار دارد. آنها تلاش مذبوحانه ای برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی می کنند غافل از آن هستند که انقلاب اسلامی در بین ملت‌های منطقه ریشه دوانده است و این نیز از جمله خطاهای راهبردی دشمن است که آن ها به دلیل عدم شناخت درست از منطقه مرتکب آن شده اند.