پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

بهمن شهریاری گفت: اقدامات سربازان گمنام جمهوری اسلامی ایران بر منطقه ونظام بین الملل سبب شده که در منطقه تغییر و تحولات اساسی رخ دهد، ابهتی که امروز در مقابل دنیای استکبار ایستاده و اعلام می کند دوران بزن دررو گذشته توسط امام خمینی (ره) پایه ریزی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میراحمدرضا حاجتی گفت: پیروزی‌های درخشان سربازان گمنام نظام جمهوری اسلامی در رویارویی با دشمنان متجاوز استکبار و توانمندی آن‌ها در برقراری امنیت منطقه، نیرو‌های ایران را به قوایی الهام بخش برای تمام آزادیخواهان جهان تبدیل کرده است.

حجت‌الاسلام خدابنده گفت: امام رضا (ع) با آمدنشان به ایران یک تحول فکری در جهان اسلام پدید آورد چراکه وقتی ایشان وارد ایران آمدند شیعه در محاصره فکری بود و این ولایت‌عهدی اجباری امام سبب شد منطق و شالوده فکری شیعه تغییر کند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در همایش سالانه وادا حضور یافت.

جعفرپور بروجنی با بیان اینکه قریب به 40 درصد بنزین کشور در این ابرپالایشگاه نفتی تولید می شود گفت: برای ارتقاء مسائل زیست محیطی این شرکت، پذیرای ایده های دانشگاهیان و شرکت های دانش بنیان خواهیم بود.

پیشکسوت و مربی‌بین‌المللی والیبال با تاکید بر این‌که روز بد و خوب در ورزش حرفه‌ای طبیعی است، گفت: تیم جوان ایران نیاز به حمایت دارد نه انتقاد چون زمان برای انتقاد بسیار است.

پس از حواشی جشنواره کن و با وجود عدم پروانه نمایش، فیلم «برادران لیلا» سعید روستایی در بخش رقابتی «سینه‌مسترز» جشنواره مونیخ امسال حضور پیدا می‌کند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در قراردادی که امضاء شده باید بازیکنان اصلی باشند؛ در این قرارداد نوشته شده مثلاً اگر بازیکنی مصدوم باشد، نمی‌تواند بازی کند ولی در قرارداد باید بازیکنان اصلی مطابق لیست قبلی فیفای آن ها باشند.

یافت آباد، یکی از محل‌های قدیمی تهران واقع درجنوب غربی تهران است که به دلیل خاک حاصل خیز در آن سبزیجات کشت می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی در خصوص لغو عرضه خودرو در بورس کالا گفت: وقتی ظرفیت و زیرساخت‌های بازار سرمایه برای کمک به صنعت خودرو فراهم است چرا از بخت آزمایی استفاده می شود.

نماهنگ «یا رئوف» عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات مدیریت موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که همزمان با میلاد امام رضا (ع) پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

فدراسیون جودو پاداش نقدی برای مدال‌آوران ایران در بازی‌های هم‌بستگی اسلامی درنظر گرفت.

قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران در رده بندی باشگاه‌های جهان جهش خوبی داشت.

سرپرست دبیری فدراسیون دوچرخه‌سواری منصوب شد.

اتفاقات اخیر در سرزمین های اشغالی از آتش سوزی های گسترده گرفته تا کشته و زخمی شدن نیروی های پلیس رژیم صهیونیستی همه نشان از وجود چالش های روز افزون امنیتی برای این رژیم جعلی دارد.

در پایان رقابتهای انتخابی تیم های تکواندو در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان و در گروه پسران، 55 تکواندوکار جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.