چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مخلص الائمه اظهار کرد: یک خبر خوش را می توانیم اعلام کنیم و آن تولید واکسن بیماری سالک توسط دانشمندان استان مرکزی است که تولید این واکسن توسط دانشمندان و محققان استان در دستور کار قرار گرفته که افتخار بزرگی برای سرزمین آفتاب محسوب می‌شود.

در حالی تیم‌های منتخب کشتی فرنگی و آزاد برای شرکت در تورنمنت قزاقستان آماده می شوند که در این رقابت، مدال آوران مسابقات جهانی سال گذشته پس از 8 ماه قرار است در یک مسابقه بین المللی روی تشک بروند.

در حالی که چند روزی بیش‌تر تا برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال باقی نمانده، فشارها از داخل این فدراسیون برای دعوت از اعضای بی‌ربط با فوتبال به مجمع افزایش یافته.

زهرا فدایی گفت: مادران برای خود وقت بگذارند تا بتوانند نشاط، شادی و امیدواری را در خانه تزریق کنند.

حدود 64 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی سال 1401 برای کسب صندلی‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی طی امروز و فردا به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهمین مرحله از توزیع گوشت قربانی، ویژه شهادت امام صادق (ع) 2 تن گوشت قرمز در شهرستان کهگیلویه بین نیازمندان توزیع شد.

محمدحسن آصفری گفت: سفر مورا به تهران روزنه امیدی را ایجاد کرد اما این سفر صرفاً به معنای موفقیت مذاکرات هسته‌ای نیست بلکه موفقیت این مذاکرات در گرو اقدام اروپا در رهایی از زیاده خواهی های خود است.

رضایی گفت: باتوجه به بررسی به عمل آمده در دستگاه های دولتی 18نفر، در دستگاه های قضایی 12 نفر و در دستگاه های نظامی و انتظامی 20 نفر به عنوان آمر و ناهی برتر انتخاب شدند.

ترکیب نهایی تیم‌های ملی پومسه مردان و زنان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

زهرا صادقی گفت: عفاف و عصمت، اوج عظمت یک زن است، ویژگی ای که تمامی مبادله های غرب را برای ضربه زدن به جایگاه زنان بر هم زده است.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر یک سال دیگر در این تیم ماندنی شد.

پیکر مطهر 6 شهید گمنام از عملیات بدر و خیبر امروز با حضور مردم قدرشناس و شهیدپرور در شهرهای ساری، جویبار، سوادکوه و بابل تشییع و خاکسپاری شد.

ولایتی گفت: در راستای تحقق شعار سال از پتاسیل‌های قانونی و بسته‌های حمایتی سازمان ملی استاندارد به‌منظور تسریع و تسهیل فرآیند صدور مجوز استاندارد برای ترخیص محصولات تولیدی از گمرک منطقه ویژه اقتصادی سرخس استفاده کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: اگر به من بود، دوست داشتم با ژاپن و تایلند هم‌گروه شوم چرا که در مرحله حذفی دورتر از آنها می‌شدیم.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی گفت: از توسعه شرکت‌ها و تولیدات دانش بنیان به خصوص در جامعه ایثارگر و شهادت حمایت می‌کنیم و این مسئله، یک سیاست راهبردی در کشور است.

احسان عباسپور گفت: استفاده از تجهیزات سنگین را با حساسیت بسیار خاصی دنبال می‌کنیم زیرا ممکن است سازه متروپل به واسطه ارتعاشات بسیار زیاد دچار مشکل شود و حادثه ثانویه به وجود بیاید که تبعاتی بسیار بیشتر از حادثه اول خواهد داشت.