چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

محمد رضایی با اشاره به بهره گیری از سیستم پیش آگاهی در تاکستان های استان، گفت: این سیستم در بهار امسال، به موقع، زمان وقوع بیماری سفیدک داخلی انگور در تاکستان ها همچنین زمان مناسب سمپاشی ها را به دفتر مدیریت حفظ نباتات استان اطلاع رسانی کرد.

قدمت مجموعه ورزشی سایت اداری بیرجند به یک دهه برمی گردد یعنی زمانی که اولین سالن ورزشی این مجموعه افتتاح شد و به دنبال آن سالن های دیگری هم در این مجموعه ورزشی ساخته شد که با وجود بهره برداری از بیشتر فضاهای موجود هنوز نواقص بسیاری دارند و افزون بر این محوطه خاکی و نبود روشنایی کافی نارضایتی جامعه ورزشی که از این مجموعه ورزشی استفاده می کنند را به دنبال داشته است.

خانواده مهم ترین نهاد اجتماعی است که متاسفانه بسیاری از کودکان ناخواسته از داشتن چنین نهاد و کانون پرمهری محروم مانده اند و موفق به فرزندآوری نشده و امید اصلی آنها برای داشتن کودک و یا نوزاد به فرزندخواندگی ختم می‌شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: هر کشوری سیاستی دارد و بر مبنای آن عمل می‌کند در کشور ما نیز سیاست این که است که محصول مورد نیاز را با تولید تامین کند و تا جایی که امکان دارد وابسته به واردات محصول نباشد بنابراین نمی‌توان تولید محصولی خاص همچون هندوانه را به طور کامل متوقف کرد.

براساس نقشه های هواشناسی، در شمال شرق، شرق و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، البرز، سمنان، قم و مرکزی، وزش باد شدیددربرخی مناطق و به ویژه در منطقه زابل، خیزش گرد و خاک رخ خواهدداد.

حکم اعدام احمدرضا جلالی جاسوس رژیم صهیونستی، با طی شدن تمام مراحل قضایی صادر و قطعی شده و حالا وی در انتظار اجرای این حکم است، اما روند استخدام او در سازمان جاسوسی موساد حائز نکات قابل توجهی است.

ملفوظی یکی از طراحان و صادرکنندگان فرش های نقش برجسته در کشور گفت: با تشویق و ترغیب شرکت های دانش بنیان برای ورود به این صنعت، امکان ارز آوری گسترده ای در ازای این صنعت برای کشور فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه ظرفیت کاوران‌های حج تمتع استان زنجان 100 درصد تکمیل شد، گفت: تمام کاروان‌های زائران استان 25 خرداد ماه راحی سرزمین وحی خواهند شد.

مجلس یازدهم از سوی رهبر انقلاب اسلامی به عنوان مجلس انقلابی خطاب می‌شود که در این مدت اقدامات و مصوبات خوبی را داشته است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان مسیر پیشرفت در والیبال را مشخص شده دانست و گفت: والیبال نسبت به دیگر رشته‌ها مسیر پیشرفت مشخص‌تری دارد و باید حمایت‌های لازم را از رشته‌های تیمی و توپی به‌ویژه والیبال زنان داشته باشیم.

پنج خرداد یادآور آن است که مسئولین و مردم نسبت به خانواده های زندانیان، مسئولیت اجتماعی دارند که اگر این خانواده ها حمایت نشوند و جامعه وضعیت شرایط خاص آنها را درک نکند، شاید بروز جرایم و آسیب های اجتماعی دیگری را به همراه داشته باشد و شیرازه خانواده به طور کلی از هم بپاشد.

رئیس فدراسیون، مربی تیم‌های ملی و قهرمان اسنوکر بیلیارد جهان با وزیر ورزش و جوانان دیداری داشتند.

شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر روی عدد 104 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.

وحیدی گفت: همزمان با دهه کرامت، همایش دهه نودی ها در 4 شهر استان لرستان برگزار می شود.

دارنده مدال طلای مسابقات تیراندازی المپیک توکیو گفت: تیراندازی بالا و پایین دارد و امیدوارم این مسابقات برای ما بهترین نتیجه و تجربه را به همراه داشته باشد.

عطاء اله اکبری گفت: متقاضیانی که قبلا در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، امکان استفاده همزمان از امتیاز طرح‌های حمایتی نهضت ملی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را ندارند.