چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

ارز ترجیحی در سایه سیاست های غلط اقتصادی دولت قبل ایجاد و حذف آن یک موضوع مورد تایید تمامی کارشناسان و اقتصاد دان ها است و می بایست قطعا به عنوان یک عامل ایجاد کننده تورم و رانت در کشور حذف می شد.

شهرداری تهران از خدمت رسانی ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی تهران به شهروندان و خانواده‌های شرکت‌کننده در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» خبر داد.

فریبرز کرمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 29 میلیون خودرو در محور های مواصلاتی استان کرمانشاه تردد داشته اند که نسبت به سال گذشته از افزایش 29 درصدی حکایت دارد‌.

مرکز ملی آمار ایران در گزارشی آخرین برآورد جمعیتی استان‌های سراسر کشور را به تفکیک شهرستان اعلام کرد.

مقامات یونان از انتقال محموله نفتی توقیف شده کشورمان به آمریکا خبر دادند.

ستاره ایرانی تیم فوتبال ژیل‌ویسنته پرتغال گفت: هدف اصلی من بازی و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست اما نمی‌دانم این اتفاق چند سال طول می‌کشد.

حجت‌الاسلام حمیدرسایی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به دنبال اصلاح نظام یارانه‌ها و حل مشکلات اقتصادی است، افزود: دولت ایدئولوژی خود را باید در انتصابات مدیران نشان دهد و در این خصوص با حساسیت بیشتری اقدام کند.

عباسی گفت: امسال شرایط همزمان برداشت محصولات کشاورزی را در استان گلستان شاهد هستیم و این در حالی است که سال گذشته کلزا 15 روز زودتر از جو برداشت شده است.

شورای امنیت سازمان ملل خواستار تسریع در تشکیل دولت فراگیر در لبنان و اجرای اصلاحات از جمله تصویب بودجه سال 2022 شد.

امان الله علیمرادی گفت: روحانیت با ترویج حقایق اسلام ناب محمدی و ژرف‌نگری در فقه آل محمد و معارف دین از مرزهای ایدئولوژیکی و جغرافیایی دنیای اسلام پاسداری کرده و فریادرسی دلسوز برای مظلومان و مستضعفان در سراسر گیتی بوده‌اند.

امیر عبداللهیان در نامه‌ای آورده است: لازم است یک صندوق ایجاد شود که کمک‌های بین المللی و منطقه‌ای به آن واریز شده و هر چه سریعتر از محل این صندوق مبارزه با پدیده ریزگرد‌ها و بیابان زایی هماهنگ‌تر و سریعتر انجام شود.

طی ماه های گذشته شاهد اجرای سرودی تحت عنوان "سلام فرمانده" بوده ایم که خاری به چشم معاندین دین و نظام شده تا جایی که برای تخریب آن از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: برای استقبال از کنگره شهدا عشایری کشور 32 تیم جهادی از سراسر استان چهارمحال و بختیاری از 12 خرداد در مناطق اعزام می شوند و خدمات رایگان به جامعه عشایری می دهند.

چوکا با پیروزی 3 بر 1 برابر نفت گچساران به لیگ یک صعود کرد.

مرحله دوم یارانه کمک معیشتی به حساب سرپرستان متقاضی بازبینی به دهک بندی و قطع یارانه اردیبهشت 1401 واریز شد.

80 درصد اراضی کشاورزی مازندران از نوع درجه یک شهری هستند که باید برای حفظ آنها تلاش کرد اما با توجه به اینکه برخی از این اراضی در مناطقی واقع شده که قیمت آنها تا متری 50 میلیون تومان افزایش داشته، عملاً تولید کشاورزی در آنها را غیرممکن شده است