چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

شهرام رحمانی گفت: با همکاری مدیریت تعاون روستایی استان قزوین، 6 غرفه به نمایندگی از شبکه تعاون روستایی استان در نمایشگاه تخصصی توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران شرکت کردند.

احمدپور گفت: 120 شکایت مردمی از تخلفات صنفی لرستان بررسی شد که اکثر شکایت ها در راستای گرانفروشی بوده است.

کوشکی با بیان اینکه لرستان بدون فوتی کرونا گزارش شده است، گفت: 45 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری است.

کلاس های تقویتی ریاضی در ادامه رزمایش جهاد امیدآفرینی در شهرک ولیعصر (آق تپه) کرج برگزار شد.

حجت الاسلام چهکندی نژاد گفت: سیره نظری و عملی حضرت امام (ره) یک سیره امید آفرین است و پیام ها و سخنرانی های امام همه سراسر امید است که به مردم ایران و جهان و به سران کشورهای اسلامی منعکس می شود.

صنعت پرسود گردشگری در شهرستان نور نه تنها سبب اشتغال‌زایی هدفمند و درازمدت نشد، بلکه به اشتغال‌زدایی در بخش‌های مهمی مانند کشاورزی و دامداری نیز منجر شد.

در ادامه مسیر مبارزه با فساد اداری در استان، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از صدور کیفرخواست 3 نفر از متهمان باشگاه والیبال شهرداری ارومیه خبر داد.

ساختمان اداری سپاه ناحیه دورود باحضور معاون آماد و پشتیبانی وزارت دفاع به بهره برداری رسید.

مردم مومن شهرستان ساری پیکر سه شهید خوشنام را از امامزاده یحیی تا میدان امام حسین علیه السلام این شهر تشییع کردند.

در سومین روز حادثه متروپل آبادان رئیس اداره اجتماعی ستاد کل سپاه پاسداران، نماینده شرکت ملی حفاری ایران و جهادگران گروه جهادی شهدای مدافع حرم زینبی (س) با نیروهای تازه نفس و تجهیزات در محل حادثه حضور یافته اند تا آخرین عملیات آواربرداری را در کنار نیروهای نظامی، انتظامی و امدادی به پایان برسانند.

مردم مومن شهرستان ساری پیکر سه شهید خوشنام را از امامزاده یحیی تا میدان امام حسین علیه السلام این شهر تشییع کردند.

یدالله جهان‌تاب گفت: به منظور تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها فردا جاده‌های هراز و کندوان یکطرفه می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته 217 بیمار جدید کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 3 نفر نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

ترجمه چهار کتیبه با خط میخی به قدمت 3000 سال در موزه چهارفصل اراک رونمایی شد.

روح الله شریفی گفت: با وجود همه اقدامات انجام شده هنوز فضاهای ناشناخته بسیاری در حوزه ادبیات دفاع مقدس وجود دارد و را‌ه‌های نرفته زیادی است که سال‌ها می‌توانیم در زوایای مختلف آن قلم بزنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه گفت: اقتدار و ایثار فعلی کشور از خودگذشتگی رزمندگان در دفاع مقدس ریشه گرفته است.