چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رئیس کمیسیون عمران مجلس و جمعی از اعضای این کمیسیون از محل آواربرداری متروپل بازدید کردند.

احسان عباسپور گفت: با تلاش نیروهای امدادرسان جسد نوزدهمین جانباخته حادثه متروپل از زیر آوار بیرون آورده شد.

مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام دانش آموز مربوط به دوران دفاع مقدس 9 صبح فردا از میدان نیاوران به سمت اردوگاه دانش‌آموزی شهید باهنر برگزار خواهد شد.

کارشناس مسائل مذهبی با تاکید بر اینکه نباید اینطور تلقی شود که امام صادق (ع) بنیانگذار مذهب شیعه بوده‌اند، گفت: امام صادق (ع) بنیانگذار نبودند بلکه مبین، تشریح‌کننده، بسط‌دهنده و تبیین‌کننده مذهب شیعه بودند.

کاربران شبکه ها اجتماعی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر هشتگ‌های #ما_تو_شهریم و #مکتب_امید را با تاکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحات مجازی خود داغ کردند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: حفاظت از مجموعه‌های ورزشی تختی، آزادی و شیرودی به‌عنوان بخشی از تاریخ کهن ورزش پایتخت و کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در بسیاری از احادیث برجامانده از حضرت امام صادق (ع) شاهد آن هستیم که ایشان تأکید بسیاری بر مسأله وحدت مسلمین داشتند. آموزه‌های وحدت و تقریب مسلمین را که در آثار شیعی وجود دارد، باید یادگار امام صادق (ع) دانست.

سردار اشتری گفت: امروز امنیت مثال زدنی و آرامش و پیشرفت های دانشمندان ما به برکت این شهدای عزیز، هدایت امامین انقلاب، بصیرت و حضور مردم است و باید این راه نورانی را باید ادامه دهیم.

رضایی گفت: راز ماندگاری و بقای نظام جمهوری اسلامی ایران به نسبت سایر حکومت‌های دنیا در تحقق و عمل به مردم سالاری دینی در همراهی جمهوریت و اسلامیت است.

رضا عباسی گفت: سیستان و بلوجستان با داشتن سه هزار و 300 بیمار تالاسمی، بالاترین میزان این بیماری در کشور را به خود اختصاص داد.

نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کشور در مرحله جدیدی است، دولت جدید سیاست‌های جدیدی را اتخاذ کرده‌است و با وحدت و اتحاد و همدلی قطعا پیروزی‌های بهتری را خواهیم داشت.

مرتضی میرزایی از شناسایی و دستگیری قاتل ستوان‌دوم وحید ناظری در شهرستان گلوگاه ظرف 24 ساعت، خبر داد.

سردار حسینی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همراه جمعی از مسئولین شهرستانی به دیدار خانواده های شهیدان "رمضان اسماعیلی" و "حسین خندانی" رفتند و از صبر و شکیبایی آنها تجلیل کردند.

منتظری گفت: فتح خرمشهر یکی از اقدامات باشکوه و خاطره انگیزه در صفحات تاریخ است که سلحشوری های رزمندگان در جنگ نابرابر با دشمن، منجر به حماسه ای ماندگار شد.

بهمن نریمانی گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید افزایش 1200 نفری تعداد دانش آموزان کلاس‌اولی را در استان کرمانشاه شاهد باشیم.

سازمان لیگ فوتبال ایران زمان برگزاری بازی‌های معوقه هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام داشت.