پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

افزایش حقوق کارکنان وظیفه در سال جاری مهم‌ترین دغدغه سربازان وظیفه نیروهای مسلح است؛ وعده افزایش حقوقی که نسبتا چشمگیر بوده و به عنوان یکی از مشوق های خدمت سربازی مطرح می شود.

جشنواره توت فرنگی اورامانات کرمانشاه در شهر شاهو شهرستان روانسر برگزار شد.

پایدار مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان یزد گفت: سهمیه آرد مورد نیاز نانوایی های استان به صورت کامل بین آنها توزیع و هیچ نانوایی استان از لحاظ آرد کمبودی ندارد.

تیم اسکواش جوانان ایران با کسب 4 مدال رنگارنگ از مسابقات بین‌المللی جوانان قطر به کشورمان بازگشتند.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 51 سنت معادل 0.46 درصد افزایش به 112 دلار و 55 سنت رسید.

شهید مرتضی عبداللهی دو مرتبه برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) به سوریه رفته بود که در 23 آبان ماه سال 96 به شهادت می‌رسد.

موزه قصر آیینه یا موزه آیینه و روشنایی یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر یزد است که در سال 1377 به موزه تبدیل شد و یک سال بعد در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

رئیس‌جمهور به صورت سرزده از سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بازدید کرد.

اشکور رحیم آباد در استان گیلان به دلیل شرایط و طبیعت کوهستانی، دارای زمستان های سرد و پربرف و تابستان های خنک و ملایم می باشد.

نمایش «بهشت حکیم الله» که از آثار برگزیده جشنواره تئاتر مقاومت است از اول خرداد در تالار سایه میزبان علاقه مندان به تئاتر خواهد بود.

امین زندگانی بازیگر نقش اول مرد نمایش «پروین» به کارگردانی حسین کیانی شد.

رئیس مرکز اورژانس تهران از اندیشیدن راهکاری برای کاهش مدت زمان تحویل مصدومان و بیماران به بیمارستان های تهران خبر داد و گفت: در ناحیه شرق از پردیس تا میدان امام حسین (ع)، بیمارستانی نداریم که بتوانیم به آن بیمار اعزام کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درحاشیه سفر به یکی از روستاهای منطقه سردشت از اهدای نشان درجه یک هنری به یکی از هنرمندامن پیشکسوت موسیقی نواحی این منطقه از کشورمان خبر داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان پس از قهرمانی تیمش در تورنمنت کافا 2022 از شرایط سخت زمانی آماده‌سازی تیم گفت.

کرم‌وند گفت: 2 مجتمع آبرسانی در لرستان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

معصومه رجبی گفت: تمام بیماری‌های خوش خیم و بدخیم به دلیل افزایش سن باروری، سن ابتلایشان در ایران پایین آمده است، زیرا بارداری، زایمان و شیردهی مثل یک واکسن در مقابل این بیماری‌ها عمل می‌کند.