پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

بازدید سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از کارگاه تولید محتوا فضای مجازی با محوریت کنگره 4000 شهید روحانی صورت گرفت.

امروز شنبه 31 اردیبهشت ماه 1401 شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با کاهش 15 هزار و 279 واحدی به یک میلیون و 579 هزار واحد رسید و شاخص هم وزن نیز، کاهش 2.439 واحدی را به نمایش گذاشت.

وجود زباله و پسماندهای بجامنده از مسافران و گردشگران در مناطق زیبا و تفریحی سرزمین زاگرس و پایتخت طبیعت همانند زخمی کاری بر تن این دیار مانده است.

داشتن یک فرزند سبب می شود کل آمال و آرزوهای والدین در یک نفر متمرکز شودبا وجود اینکه تجمیع امکانات برای یک بچه احتمال موفقیت وی را بسیار بالا می‌برد اما به موازات آن ممکن است توقعات والدین از فرزند خود را نیز افزایش بدهد.

سرشناس‌ترین چهره مربیگری هندبال ساحلی جهان که این روزها عهده‌دار سرمربیگری تیم ملی هندبال ساحلی ایران است از پیشرفت این رشته در ایران تمجید نموده و هدف خود را رساندن تیم ملی ایران به جمع برترین تیم‌های جهان عنوان کرد.

نشست رسانه ای سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محوریت برگزاری کنگره 4000 شهید روحانی برگزار شد.

عین‌الله کشاورز ترک گفت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته امیدواریم در سال‌جاری بتوانیم با ارائه تسهیلات ویژه و برنامه‌ریزی‌های دقیق برای 26 هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

مهقانی گفت: با افزایش هزینه 57درصدی کارگر هزینه‌های بخش انرژی و حمل و نقل بار؛ هنوز کارمزد کشتارگاه‌ها یک هزار و 600 تومان بوده و نسبت به سال گذشته تغییری نداشته و باید به روزرسانی شود.

کوشکی گفت: در شبانه روز گذشته 7 نفر به کرونا مبتلا شده و یک نفر بر اثر این بیماری جان باخت.

وزیر اقتصاد از تقدیم پیش نویس لایحه اصلاح قانون اصل 44 به کمیسیون اقتصادی دولت خبر داد.

ارز جهانگیری عامل ایجاد رانت و فساد شد و عده‌ای برای تامین واردات کالاهای اساسی به عنوان وارد کننده ارز ترجیحی دریافت شود و به جای واردات کالاهای اساسی نسبت به واردات کالاهای لوکس مثل تلفن همراه غذای سگ و گربه و غیره اقدام کردند.

معادن یکی از مهمترین ظرفیت‌های اقتصادی و گامی مهم در جهش تولید است، تا سهم 2 درصدی عمران و آبادانی کهگیلویه و بویراحمد از این مهم حلقه مفقوده توسعه استان باشد.

حشمت‌الله عزیزی گفت: فروشگاه رفاه پس از تخلیه‌خانه‌ها توسط مردم باید اقدام به بازسازی محل کرده و دغدغه ساکنان کنار گودبرداری را برطرف کند.

امیرعباس آسمند از اجرای 76 عنوان برنامه و 447 ریز برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در نقاط مختلف استان خبر داد.

سال 97 توافقی بین سازمان صدا و سیما و سازمان سیما منظر شهرداری کرج صورت گرفت تا در 100 هکتار از اراضی قزلحصار درخت کاج کاشته شود.