پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

علی استادی با بیان اینکه یکی از مهمترین ظرفیت های موجود در ندامتگاه ها، استعداد ها و مهارت های زندانیان است که باید در مسیر درست هدایت شود گفت: مددکاران و مسئولین اشتغال زندانیان در این زمینه از مسیر ارتباط با زندانیان در شناسایی این ظرفیت ها می توانند نقش مهمی را ایفا کنند

مرکز نسرای فضای مجازی استان کهگیلویه‌وبویراحمد به مناسب فرا رسیدن 3 خرداد مسابقه دابسمش خوانی سلام فرمانده را برگزار می‌کند.

سید امان‌الله حسینی صدر گفت: پیش قراول شهدای کشور شهدای جامعه روحانیت است که در همه جریان‌های انقلاب اسلامی ثمره داشتند.

محسن اسلامی‌ورکی با تایید خبر مسدود شدن حساب شهرداری ساری، گفت: علت اصلی مسدود شدن حساب شهرداری ساری به بدهی خود شهرداری ساری و نیز بدهی این ارگان به پیمانکاران باز می‌گردد.

امیرعباسی گفت: برنامه داریم تا پارک شمیم پایداری را به صورت تخصصی به پارک دفاع مقدس تغییر دهیم که شهرداری هم با این موضوع و تفویض پارک به حفظ آثار موافقت کرده است.

علیرضا هاشمی گفت: ترافیک اینترنت خراسان شمالی با حضوری شدن مدارس و عدم استفاده از شبکه آموزشی شاد، 10 درصد کاهش یافت.

حسن براتی‌زاده از تخصیص اعتبار 50 میلیارد ریالی به هشت خانه بهداشت از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: با اختصاص این اعتبارات، شاهد تکمیل و بهره‌برداری از خانه‌های بهداشت برج، شاه اجاقی، گزآباد، قزل قلعه بالا، سرخسوهاشم، هنامه و قسطی معاون خواهیم بود.

اگرچه وجود تالاب‌ها و رودخانه‌های مختلف، خوزستان را به یکی از مستعد‌ترین مکان‌ها در زمینه پرورش گاومیش تبدیل کرده و تقریبا در تمام تالاب‌های استان کار پرورش این دام به صورت سنتی در جریان است اما کمبود یا نبود آب کافی، به دلیل عدم اختصاص حقابه واقعی در فصل‌هایی از سال حیات این دام را به خطر انداخته و دلسردی پرورش‌دهندگان وسرمایه گذاران را رقم زده است.

محمد کارت پس از موفقیت درخشان خود با «شنای پروانه» حالا اولین سریال خود را با اقتباس از رمان «سالتو» به شبکه نمایش خانگی آورده تا ثابت کند ثبات این مسیر از جاده اقتباس می‌گذرد.

تنگه یا دره شیرز از جاهای دیدنی غرب ایران در مرز بین استان‌های ایلام و لرستان است که طبیعتی منحصربه‌فرد و زیبا دارد.

خطیب‌زاده گفت: از مجاری حقوقی موضوع برقراری حقابه ایران از رودخانه هیرمند را پیگیری می کنیم تا حقابه این رودخانه مرزی که ایران مستحق آن است از سوی افغانستان تامین شود.

سپهوند گفت: افزایش جمعیت و جلوگیری از کاهش فرزندآوری نیاز به جهاد تبیین دارد.

همزمان با نخستین تور آسیایی جو بایدن، معترضان فیلیپینی در نزدیکی سفارت آمریکا در این کشور، با پلیس درگیر شدند.

محبوبه صفری با بیان اینکه مهمترین رویکرد هیئت‌های مذهبی «جهاد تبیین» است، گفت: امروز پویایی و نشاط هیئت در گرو تحقق صحیح جهاد تبیین است و شوراهای هیئت باید به این مهم توجه کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: معاونت فناوری ریاست جمهوری صندوقی تحت عنوان صندوق نوآوری و شکوفایی را در اختیار دارد که می‌تواند از ایده‌های دانش‌بنیان حمایت کند.

نشست هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.