پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

تمرینات تیم فوتبال امید در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال، در دو نوبت صبح و بعدازظهر، پیگیری شد.

فدراسیون جهانی ووشو زمان و مکان برگزاری رقابت‌های قهرمانی جوانان و رده‌های سنی جهان را اعلام کرد.

قناعت با تأکید بر این که قدرت آفرینی و تحریم ناپذیری از شاخصه های مهم تولید دانش بنیان است، گفت: مدیران باید به گونه ای بسترسازی کنند که متقاضیان راه اندازی شرکت های دانش بنیان جهت دریافت مجوزها در دستگاه ها معطل نمانند.

یوسفی با بیان اینکه شهرستان کاشمر در حال حاضر 23 اثر در حوزه میراث ملموس و 3 اثر در حوزه میراث ناملموس دارد که در فهرست سازمان میراث فرهنگی به ثبت رسیده است، گفت: سوهان ورقه ای و سوهان گل کاشمر به عنوان یک اثر در فهرست آثار ناملموس در مسیر ثبت قرار گرفته است.

تقویم شهدا در روز 31 اردیبهشت‌ماه به یاد سردار شهید محمدمهدی خادم الشریعه اولین سردار خراسان بزرگ و فرزند سرخس معطر شده که به همراه یارانش در جنگ تحمیلی دست به اعجازی بزرگ زدند و در تنگه چزابه و بستان پرچم اسلام را برافراشته نگه داشتند.

با برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی ورزش های ناشنوایان (ICSD)، علیرضا بسیح کاپیتان تیم ملی فوتبال ناشنوایان به عنوان عضو کمیسیون ورزشکاران ICSD انتخاب شد.

سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد: با توجه به تامین منابع بودجه‌ای حقوق سربازان از سوی دولت، میانگین حقوق سربازان نیرو‌های مسلح 115 درصد افزایش یافت.

آمارهای بانک مرکزی نشان می‌دهد تورم نقطه‌ای اجاره بهای مسکن در مناطق شهری کشور از 31 درصد در بهار و تابستان سال 1399 به 55 درصد تا آبان‌ماه 1400 و به 50 درصد در فروردین سال جاری رسیده است.

رئیس جمهور با بیان این‌که قرار است در کشور تصمیم‌های سختی بگیریم، گفت: شاید برخی موافق نباشند اما این نگاه نقادانه ما را به افق روشنی که پیش‌روی اقتصاد است رهنمود می‌کند.

برترین های مسابقات دست جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی اسکیت برد و رولر فری استایل در دو بخش بانوان و آقایان مشخص شدند.

فرشاد فتاحی گفت: دلیل عمده بحث ریزگردها به خاطر تخریبی است که در اکوسیستم کشورهای همسایه رخ داده است.

سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال 1401 می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح حضور یابند.

سالاروند گفت: با توجه به افزایش غلظت آلودگی هوا، ادارات 3 شهرستان زودتر تعطیل می شوند.

نشست نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در سالن معاونت عمرانی استانداری برگزار شد تا روند مجوزات، استاندارد مصالح و همچنین مشکلات زیست محیطی کارخانه های شن و ماسه بررسی شود.

باشگاه تراکتور از سعید آقایی و امید عالیشاه به مراجع قضایی شکایت کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خطاب به بازرسان اقتصادی این سازمان با تاکید بررسی مسائل کلان بانک‌ها گفت: وضعیت پرداخت تسهیلات به ابربدهکاران بانکی را بررسی کنید و ببیند که آیا سوء جریاناتی بوده است یا نه.