پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

آئین سنتی ورف‌چال با حضور مردم روستاهای اسک در منطقه اسک‌وش شهرستان آمل برگزار شد‌.

مرحله دوم رزمایش «الی بیت المقدس 12» با هدف آمادگی، اقتدار و صلابت نیرو‌های رزمی و بسیجیان در مقابله با دشمنان و همچنین امداد و نجات در اتفاقات و حوادث، در شهر‌های مختلف استان مازندران برگزار شد.

مرضیه زمانیان گفت: امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی، تک فرزندی در میان زوجین و خانواده‌ها رواج یافته است، اکثر زوجین یا تمایلی به فرزندآوری ندارند و یا تنها به یک فرزند بسنده می‌کنند که آسیب های زیادی به همراه دارد.

متقاضیان دریافت یارانه می‌توانند امروز و فردا بدون محدودیت مربوط به شماره کارت ملی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس‌جمهور به دعوت رسمی «هیثم بن طارق آل سعید» سلطان عمان و در راس هیاتی بلندپایه، به این کشور سفر می کند.

اعضای تیم ملی شنا ایران با حضور در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: با بارش‌های خوبی که از 4 تا 18 اردیبهشت ماه جاری در استان زنجان رخ داد پیش‌بینی می‌شود تولید محصول گندم و تحویل به سیلو‌ها افزایش یابد.

هزار دره ترکمن صحرا، منطقه‌ای است واقع در استان گلستان که شهر‌هایی همچون گنبد کاووس، بندر ترکمن و روستا‌های شمال کلاله را در بر می‌گیرد و از منحصر به فردترین نواحی اقلیمی ایران به شمار می‌رود.

خداداد عزیزی که اخیراً فعالیت‌های زیادی در عرضه اجرای برنامه‌های ورزشی داشته در آستانه مربی‌گری تیم ملی قرار گرفت.

سردارحسن شاهوارپور گفت: نسل امروز باید بداند هویت ما مجاهدت‌هایی است که رزمندگان ما در این عملیات افتخارآفرینی کردند از این رو باید جهاد تبیین در این حوزه به راه بیفتد. حماسه "فتح خرمشهر" باید برای نسل جدید انقلاب تبیین و تشریح شود.

سردار عبدالرضا مرادحاجتی گفت: هزار و 220 برنامه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی و هنری برای گرامیداشت روز مقاومت دزفول طراحی شده که در سطح استان اجرا می شوند.

با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس و دستگاه اطلاعاتی استان کودک 7 ساله ربوده شده در کمتر از 24 ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

پیکر "عثمان محمدپرست"، استاد برجسته موسیقی مقامی و دوتارنوار مشهور خطه خراسان روز جمعه در زادگاهش شهرستان خواف تشییع و به خاک سپرده شد.

ناصری موحد گفت: رزمایش اقتدار الی بیت‌المقدس 12 گردان‌های بسیج گرامیداشت شهید سید محمد حجازی به مدت دو روز در یکی از مناطق عمومی تربت حیدریه برگزار شد.

معرفی شهدای روحانی به مردم در مصلی قدس یکی از اهداف اصلی برپایی نمایشگاه ردای سرخ در قم است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه طی هفته گذشته (منتهی به 30 اردیبهشت) گفت: در مدت مذکور 232 میلیون و 824 هزار و 248 سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد.