پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

معابر محله شاد قلی خان منطقه 2 آسفالت شد و معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه برای آسفالت خیابان اصلی از مردم درخواست همکاری کرد.

فرهاد شریفی گفت: پیش بینی می‌کنیم که 2 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمانشاه علیه ملخ شکم بادمجانی سم پاشی شود.

محمد لسانی گفت: برای آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی برنامه‌ریزی و کنترل درست باید داشته باشیم و در نیافتادن به گرداب هیجانات و احساسات در این شبکه ها که بدترین مسئله است، دقت لازم را باید داشته باشیم.

محمد عفتی گفت: وزارت جهاد کشاورزی بخشنامه ای را مبنی بر شناسنامه‌دار کردن باغ‌های کشاورزی به استان ها ابلاغ کرده است تا با اجرای این دستورالعمل، باغداری مبتنی بر بهره وری و تولید بیشتر، انجام و به افزایش درآمد و ثروت منجر شود.

پرویز اوسطی گفت: بر اساس بررسی های میدانی، اطلاعات ماهواره و کارشناسی‌های انجام شده، منشا 70 درصد ریزگردهای وارد شده به کشور خارجی است.

وزیر اقتصاد گفت: به کارخانه‌های تولید کاغذ که بر اساس اصل 44 واگذار شدند، ولی به تعهدات خود در قرارداد واگذاری عمل نکرده و تولید کاغذ را در شرایط فعلی با تنگنا مواجه کرده‌اند، هشدار می‌دهیم که سال 1401 باید تولید خود را به ظرفیت واقعی نزدیک کنند.

عضو هیأت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: ن‌شاءالله امروز این موضوع در کمیسیون معاملات نهایی می‌شود و تأمین‌کننده اصلی لباس تیم ملی معرفی و رونمایی خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی قانون جهش تولید دانش بنیان را برای اجرا به دولت ابلاغ کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور هنری به بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر پیام دادند.

عضو بنیاد گندمکاران کشور گفت: دولت در اقدامی سنجیده جهت حمایت از کشاورزان در دو نوبت قیمت گندم را نسبت به سنوات گذشته 100درصد افزایش داد، ولی با توجه به شرایط موجود این اقدام به تنهایی جوابگو نیست، اگر اقدامات حمایتی بیشتری از گندم کاران صورت نگیرد قطعا دلال ها و سودجویان ورود می کنند.

سارقی که با شخصیت های مختلف و به بهانه کار خیر و کمک به مردم از آنها اخاذی و کلاهبرداری میکند گرفتار نیروی انتظامی شد.

جشنواره گردشگری سفر به دشت شقایق‌های کالپوش، پس از دو سال وقفه، سی‌ام اردیبهشت امسال برگزار شد.

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی از رئیس جمهور درخواست کرد آمار کم تحرکی را مطالعه کند.

رییس کل سازمان توسعه تجارت در دیدار با وزیر صنایع، بازرگانی و سرمایه‌گذاری سلطنت عمان از آمادگی این سازمان و وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران برای تجهیز زیرساخت‌های تجاری بین دو کشور خبر داد.

حجت الاسلام رئیسی در آخرین روز از برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران وارد مصلی امام خمینی (ره) شد و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

محمدی گفت: ارتقا ظرفیت واحدهای تولیدی لرستان بیش از 600 شغل ایجاد می‌کند که این مهم در حال اجرا است.