جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای از ثبت نام آزمون صدور پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به مدت یک هفته در سایت سازمان سنجش خبرداد.

رئیس سازمان محیط زیست از انتقال آب از خلیج فارس و عمان به سه استان خبر داد و گفت: در بحث اقیانوسی و دریایی باید از این آب استفاده شود، کشورهای حاشیه دریای عمان و خلیج فارس هم از این موضوع استفاده می‌کنند.

عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری در توئیتی با اشاره به سخنان اخیر امام جمعه مشهد، نوشت: جناب آقای علم‌الهدی! اینکه دولتمردان منحط آمریکا به زنان ما ولو متأسفانه بی حجاب، چگونه نگاه می‌کنند مهم نیست، مهم نگاه امثال جنابعالی است. یادآور می‌شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه و چند بار تکرار فرمودند.

بابایی گفت: 850 هزار معلم در سطح کشور مشمول طرح رتبه‌بندی قرار می‌گیرند که بسیار زمان بر است اما تلاش می‌کنیم در عرض سه یا چهار ماه کار رتبه بندی معلمان انجام شود.

آذرکیش گفت: همزمان با هفته بسیج، رزمایش جهادگران فاطمی 2 با حضور 164 گروه جهادی عمومی و تخصصی بسیج در شهرستان سرخس برگزار می‌شود.

قیمت ارز در بازار آزاد تهران در جریان معاملات امروز یکشنبه 28 آبان 1401 مشخص شد.

سعید نجفیان دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) در احکام جداگانه ای اعضای گروه ارزیابی و انتخاب آثار معرفی شده استانی در بخش نمایش های صحنه به دبیرخانه جشنواره را منصوب کرد.

نخست‌وزیر مکلف به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در نشست سالانه "ائتلاف یهودیان جمهوری‌خواه" که به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد ادعاهای خود درباره ماهیت برنامه هسته‌ای کشورمان را تکرار کرد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و گاهی رعد و برق در پنج استان و آلودگی هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبرداد.

عضو شورای عالی نظام پزشکی گفت: سیاستگذاری های نظام سلامت و تعیین تعرفه خدمات پزشکی نیاز به جراحی بزرگ و اساسی دارد تا در سال‌های آینده گرفتار معضلات مزمن نباشیم.

وزیر نیرو درباره اتصال به شبکه برق روسیه گفت: سنکرون اولیه با شبکه روسیه انجام شده و اقدامات فنی برای سنکرون مشترک شبکه برق بین ایران، آذربایجان، ارمنستان و روسیه انجام می‌دهیم تا بتوانیم با روسیه ارتباط برقی داشته باشیم و این باعث پایداری برق کشور می‌شود. ما اکنون در حال تقویت بخش‌های فنی برای توسعه هستیم.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه 28 آبان 1401 در بازار آزاد تهران به مبلغ 16 میلیون و 426 هزار تومان رسید.

قیمت طلا امروز شنبه 29 آبان 1401 اعلام شد که بر این اساس هر گرم طلای 18 عیار به قیمت یک میلیون 506 هزار 200 تومان رسید.

براساس آمار اعلام شده از اداره کل ثبت احوال، یزد با میزان خام ازدواج 6 به ازای هر هزار نفر جمعیت، در جایگاه هفتمین استان کشور با پایین‌ترین میزان خام اردواج ثبت شده قرار گرفته است.

حیدری سخنگوی شورای شهر یزد گفت: امید است با تملک املاک در مسیر و تزریق بودجه تا پایان سال، پروژه های ناتمام مناطق پنج گانه یزد به بهره‌برداری برسد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر از حمایت شورای شهر قم از تجاری سازی و توسعه 3 ایده با موضوع شهر هوشمند و خدمات شهری در رویداد تولید محتوای دیجیتال و رسانه بسیج خبر داد.