دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

معاون فنی و نظارت راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: شش خطه کردن محور اصفهان به شهرضا که دو قرارداد برای تکمیل این شش خطه کردن وجود دارد که 60 درصد کار انجام شده و40 درصد آن هم تا نیمه اول سال1402 زیر سازی و آسفالت خواهد شد و تعریض و شش خطه کردن آن به پایان خواهد رسید، این پروژه مهمی است در استان چون کریدور شمال به جنوب کشور آز آن می گذرد و ترانزیتی...

شهادت این شهدای والامقام نشان داد با وجود مسلح شدن اغتشاشگران، بسیجیان، پاسداران و مأموران فراجا، صحنه دفاع از امنیت کشور را خالی نگذاشته و ولو با دست خالی مانند دوران دفاع مقدس خواهند ایستاد و در مقابل دشمن فریب خورده، دشمن قسم خورده و دشمن مزدور ایستادگی خواهند کرد.

مسعودی‌زاده با بیان اینکه 50 برنامه به مناسبت هفته بسیج در لرستان برگزار می‌شود، گفت: برنامه جهاد تبیین در مدارس برگزار می‌شود و آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین از اجرای بیش از 400 ویژه‌برنامه فرهنگی، ورزشی و خدماتی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین سه هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

کارشناس مسائل بین الملل گفت: بزرگترین جنگ شناختی جهان در طول تاریخ علیه ایران به وقوع پیوسته که طی آن همه کشورهای استکباری در دنیا باهم متحد شده تا ناآرامی ها را به داخل ایران بکشانند.

مهدوی کیا گفت: گروهبان یکم میلاد بیرانوند در بروجرد به شهادت رسید.

بسیج، پرچمدار خدمت رسانی به مردم است و امروز بسیجیان، رویش‌های جدید انقلاب برای اقتدار کشور در صحنه هستند.

ویژه برنامه «مردم‌نگار» به مناسبت جام‌جهانی فوتبال 2022 قطر هر شب ساعت 22:00 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در رده‌بندی شهرهای مختلف در حوزه ترافیک سطح شهر تهران در رده «F» یعنی «ایست و حرکت» است که با بارش برف و باران این ترافیک به حالت بحرانی می‌رسد.

شهرداری تهران و پلیس راهور در مانور مشترک طرح زمستانه آمادگی خود را برای فصل بارش‌ها اعلام کردند.

دانشگاه‌های کشور دوشنبه 30 آبان به منظور تماشای بازی تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام جهانی 2022 از ساعت 14 تعطیل می‌شوند.

باران‌های سیل آسا درخیابان‌های آگروپولی ایتالیا را به رودخانه‌هایی از گل تبدیل کرد که همه چیز حتی ماشین‌ها را با خود برد.

دشمنان داخلی و بیرونی نظام، تمام برنامه‌های خود را برای پیگیری و عملیاتی نمودن سه‌گام تغییر باور، افکار و رفتار انجام می‌دهند که در نهایت به تغییر ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ختم شود تا پایان انقلاب و جمهوری اسلامی را جشن بگیرند، اما حضور مردم انقلابی در صحنه نشان داده که این تصورات یک خیال باطل است.

مشاور رئیس جهاددانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه نداشتن اطلاع روزآمد از وضعیت زندگی جوانان کشور، مدیریت جامعه را در مقاطع زمانی مختلف غافلگیر کرده است، گفت: بازگشت به رویکرد راهبردی و رعایت سیاست‌ها و برنامه‌های تدوین شده، لازمه رسیدن به بالندگی اجتماعی و تقویت قدرت نرم فرهنگی است.

وزیر خارجه عراق با اشاره به اینکه کشورش به دنبال ایجاد روابط قوی با تمام کشورها است گفت که تلاش‌های بغداد برای میزبانی از مذاکرات ایران و عربستان ادامه دارد و دو کشور تمایل دارند که این مذاکرات ادامه داشته باشد.

رجائیان گفت: کار عمرانی ازجمله خط‌مشی‌های باشگاه آلومینیوم است که به‌صورت جدی دنبال می‌کنیم و با حمایت هیئت‌مدیره شرکت و باشگاه کلنگ زنی کمپ اختصاصی باشگاه آلومینیوم به‌زودی انجام می‌شود که نویدبخش یک اقدام اصولی در ورزش استان و کشور است.