شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

اسامی کبدی کاران دعوت شده به تیم ملی جهت حضور در چهارمین اردوی آمادگی اعلام شد.

حسینعلی مقصودی از ثبت نام بیش از 35هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال‌وبختیاری خبر داد.

سخنرانی رهبر انقلاب به مناسبت سالگرد قیام 19 دی مردم قم دقایقی قبل آغاز شد.

سردار مولوی گفت: دنیا تشینه انعکاس ابعاد شخصیت و مکتب حاج قاسم است از این رو باید رسانه ها شخصیت این شهید را به خوبی تبیین کنند.

وجود نازنین فاطمه زهرا سلام الله علیها از وجود رسول خدا جدا نیست، او جلوه دیگری از سیره پیامبر است، پس فاطمه سلام الله علیها ادامه راه و سیره رسول خدا در همه ابعاد زندگی می باشد که می توان به بندگی خدا، تقوا، حجاب و عفاف اشاره کرد.

سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: نمی‌توان سهم راننده در تصادفات را نادیده گرفت اما جاده‌های خوزستان نیز ایمنی لازم را ندارند.

موسوی با بیان اینکه 43 سال است که مردم ما در کف خیابان ها اثبات کردند، پای حاج قاسم ها هستند، این بصیرت مردم عزیز ما را می رساند، گفت: دشمنان نمی دانستند که از خون سردار دل ها هزاران سردار سلیمانی دیگر شکوفا می شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به بازیکنانم هم گفته ام فردا بازی سختی داریم اما اعتقاد زیادی به جوانان تیمم دارم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه حاج قاسم شناخته شده‌ترین چهره عصر حاضر در حوزه مقاومت است، گفت: اگر حاج قاسم نبود امروز خاورمیانه‌ای جدید پیش روی ما بود.

برخی از افراد جامعه خیلی دنبال اخبار نیستند و سعی می کنند مشغله های خود را دنبال کنند و شاید بسیاری از شخصیت ها را نشناسند، اما جالب است حاج قاسم نزد این افراد نیز محبوب است.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه در دیدار با معاون امور دیپلماتیک وزارت امور خارجه عمان بر حل و فصل مشکلات منطقه از طریق گفتگوهای درون منطقه‌ای تاکید کرد.

ملی پوشان بسکتبال با ویلچر کشورمان از یازدهم دی ماه وارد نخستین اردوی آمادگی تیم ملی می شوند.

سرپرست منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد گفت: رویکرد زندگی پیاده در شهر از مسیرهای تاریخی به‌عنوان بخشی از هویت این شهر جهانی آغاز می‌شود.

نماینده روسیه در مذاکرات وین با تشبیه خروج دولت قبلی آمریکا از برجام به خودزنی، از دیدار خود با نماینده کویت درباره برجام و گفت‌وگوهای امنیتی در خلیج فارس خبر داد.

حریق قطار شهری ورامین - تهران که ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز در ایستگاه قرچک رخ داد، اطفا شد

دختر فوق سنگین ایران در گروه B مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در جایگاه سوم قرار گرفت.