چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

معضل ترافیک کهنه درد شهرستان بابل است که با توجه به تمام پروژه های کارشناسی وغیرکارشناسی در این شهرستان همچنان بلاتکلیف باقی مانده است و طرح‌های مقطعی و زودگذر نتوانسته شهر بابل را از حصار و گره کور ترافیک خلاص کند و مردم چشم به طرحی نو دوخته اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان عبور از مشکلات اقتصادی که به واسطه آمریکا ایجاد شده فرا رسیده است.

مردم زنجان این بار حضور پرشور خود در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن را به طریقی دیگر رقم زدند.

حسین فروغی، مسئول بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی فجر به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در نیکشهر برگزار شد.

کارگاه‌های تولیدی سماور در تبریز واقع در سرای قریشی سامان میدانی (میدان کاه) یکی از بزرگترین تولید کنندگان سماور در ایران محسوب می‌شود و به سراسر کشور و کشورهای منطقه ارسال و صادر می‌شود.

رییس مجلس درباره تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌ها در نگاه مدیریتی به زنان گفت: همه ما باور داریم که در جبهه نیروهای انقلاب اسلامی به این بی‌عدالتی‌ها با شایسته‌سالاری، شایسته گزینی و شایسته پروری پایان دهیم و آن را سامان بخشیم.

اسامی نفرات برتر فوتبال مجازی و انتخابی تیم ملی ورزش های الکترونیک مشخص و معرفی شد.

اقدامات خوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی که می توانست در یک مسیر موفق برنامه ریزی شود اما در ادامه این موفقیت به شکل حداکثری دنبال نشد.

از روز جمعه 8 بهمن ماه و در خانه کشتی شهید صدرزاده اردوی تیم ملی کشتی آزاد برگزار می شود.

رئیس‌جمهور، یکی از کارکردهای مهم مساجد در جهان اسلام را روشنگری و جلوگیری از رشد حرکت‌های تکفیری برشمرد و گفت: رمز مسلمان بودن، ساختن خود و مسئولیت‌پذیری در قبال دیگران است.

قناعت بر لزوم پیگیری برای افزایش پروازهای استان خراسان جنوبی تأکید کرد و گفت: باید به این سمت حرکت کنیم که رقابتی بین شرکت‌های هواپیمایی کشور ایجاد کنیم تا به شرکتی که هواپیماهای آن بیشتر در استان مستقر باشد خدمات حمایتی ارائه دهیم.

عدم استقبال شهروندان قمی از واکسیناسیون کرونا این سؤال را در ذهن‌ها تداعی می‌کند که به‌راستی چه کسانی باید در زمینه اقناع‌سازی مردم وارد عمل شوند؟

با رأی اعضای شورای شهر تهران مهدی چمران امروز در صحن شورا به عنوان رئیس مجمع شرکت واحد اتوبوسرانی انتخاب شد.

نجاتگران پایگاه شهید قرقانی دولت قرین شهرستان سمیرم استان اصفهان به تصادف زنجیره‌ای در جاده شهرضا به سمیرم امدادرسانی کردند.

برخورد شدید کامیونت خاور با خودرو سواری منجر به انحراف این خودرو به سمت منزل مسکونی و ورود آن به داخل این منزل در خیابان شریعتی شد. این حادثه هیچ مصدومی نداشت.

مایک پمپئو وزیر خارجه تندرو و جنگ طلب دولت جمهوریخواه دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا با دفاع از خروج کشورش از برجام که از سوی سیاستمداران و صاحبنظران مختلف جهانی از جمله آمریکا مورد انتقاد است مدعی شد که دولت دموکرات بایدن در حال التماس برای ورود به توافق با ایران است.